قرص فیتو اصل : گاهی اوقات بهترین راه برای ترمیم پوست، مصرف مکمل های پوستی از درون به بیرون است. در کنار روال مراقبت از پوست،شما باید یک پاک کننده خوب، یک مرطوب کننده خوب، و یک رژیم غذایی سالم، مکمل های غذایی پوست، داشته باشید.

اگر به دنبال راه هایی برای تغذیه و تقویت پوست، ناخن و مو هستید، ابتدا غذاهای سالم را در رژیم غذایی خود بگنجانید. به دنبال غذای غنی از امگا، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب باشید،و همچنین ویتامین هایی که بسیار مفید هستند. اما حتی سالم ترین رژیم غذایی نیز نمی تواند تمام نیازهای بدن شما را تامین کند. مکمل‌ها می‌توانند با پر کردن مواد ضروری، یک تغذیه بهینه را تضمین کنند.

بنابراین ما اینجا یکی از بهترین مکمل و قرص را برای رفع ریزش مو و تقویت مو و ناخن به شما معرفی میکنیم و تمام مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم.

توضیح و معرفی قرص فیتو اصل

قرص فیتو برای ریزش مو : نتیجه 40 سال تخصص، این است که مکمل غذایی با امضای Phyto،استحکام، رشد، حجم را برای موهای شما و همچنین ناخن های شما به ارمغان می آورد. نزدیک به پنجاه سال است که فیتو تخصص خود را در خدمت زیبایی مو قرار داده است. این برند که یک پیشگام واقعی است، به قدرت گیاهانی که در گالنیک هر یک از درمان‌هایش یافت می‌شود، متکی است.

برند فیتو در تلاش دائمی برای نوآوری است و، هرگز دست از اختراع مجدد خود نمی کشد و تلاش خود را برای برتری بیش از پیش ، پیش می برد. در سال 1980 بود که پاتریک آلس، بنیانگذار پرشور فیتو، در مورد تأثیر محصولات بر سلامتی و زیبایی موها تعجب کرد.

از همین انعکاس است که مکمل غذایی مو و ناخن Phytophanere متولد شد که فرمول آن بر اساس ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین ها، عصاره های گیاهی، روغن های گیاهی و مواد معدنی است. امروزه دو کپسول از این محصول در هر ثانیه در جهان به فروش می رسد. موفقیتی چشمگیر به دلیل اثربخشی باورنکردنی بدست آورده است.👌🔥

توضیح و معرفی قرص فیتو اصل

قرص فیتو اصل یک مکمل غذایی روزانه است که عناصر لازم برای زیبایی و کیفیت ناخن و مو را تامین می کند. به شما این امکان را می دهد تا هر گونه درمان طراحی را تقویت کنید و همچنین فیتو ناخن ها را تقویت می کند و سلامت و زیبایی را برای درخشندگی مو و پوست می دهد.

قرص فیتو اصل یک مکمل غذایی است که می تواند به کاهش ریزش مو و حفظ ناخن های سالم و قوی کمک کند. فرموله شده با ویتامین ها، عصاره های گیاهی و مواد معدنی، به تغذیه و تقویت فیبرهای مو، بازگرداندن شادابی به مو و ناخن ها ، و بهبود ساختار و سلامت پوست کمک می کند. ترکیبات فعال آن شامل ویتامین B6 است که به تولید سیستئین (اسید آمینه مسئول ایجاد کراتین) در مو و ناخن و تقویت آنها کمک می کند.

علاوه بر سایر مواد معدنی و عصاره های گیاهی مانند ویتامین های B2، B5، B8، C، E، روغن گل گاوزبان و روی که به جلوگیری از شکنندگی مو کمک می کند. آنها حاوی گلوتن یا لاکتوز نیستند. آنها را می توان در دوران بارداری و شیردهی مصرف کرد. همچنین می توانید توسط افراد مبتلا به هیپو و پرکاری تیروئید مصرف شوند. برای بزرگسالان نشان داده شده است.

توضیح و معرفی قرص فیتو اصل

فیتو فانر چیست و معرفی قرص فیتو فانر ؟

خرید قرص فیتو اصل : قرص فیتو اصل اولین مکمل ویتامینی که در سال 1969 برای تقویت رشد موی سالم، تقویت ناخن ها و روشن کردن پوست به لطف ترکیبات فعال طبیعی آن ایجاد شد. فیتوفانر به طور فعال با ریزش مو (ویتامین‌های B2، B5، B6، B8، C، E) مبارزه می‌کند، موها و ناخن‌ها را تقویت می‌کند (ویتامین B6) و نرمی و قابلیت ارتجاعی را به اپیدرم (اسیدهای چرب ضروری استخراج شده از روغن گل گاوزبان) باز می‌گرداند. و تراکم را به مو باز می گرداند.

فیتو فانر چیست و معرفی قرص فیتو فانر ؟

قرص فیتو فانر چه کار میکند؟

قرص فیتو فانر برای چیست : قرص فیتو اصل تولید شده با مواد طبیعی،و  هر دوز، روزانه از این ویتامین مغذی – متشکل از اسیدهای چرب ضروری و یک ترکیب آنتی اکسیدانی است که باعث تولید کراتین، رشد موی سالم و ناخن ها و مژه های بلندتر می شود. و مصرف قرص فیتو فانر در کنار، انواع محصولات تقویت مو و همچنین برای افرادی که موهایشان را رنگ کردند و از شامپو موهای رنگ شده. استفاده می کنند بسیار مفید و کارآمد است.

امروزه هم مردها و هم  زن ها ،مشکلات و  نگرانی های ریزش موی مزمن و واکنشی موهای نازک، قابل مشهاده بودن پوست سر، مشکلات رشد مو را دارند. اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، قبل از مصرف با یک پزشک مشورت کنید. شکل کپسول ژل و گرد مانند است،که به راحتی بلعیده می شود.

{خرید و قیمت محصولات برند هد اند شولدرز}

 

مواد تشکیل دهنده قرص فیتو اصل ایتالیا چیست؟

ژلاتین گاو، روغن هویج در روغن آفتابگردان، عصاره آسرولا، گلیسرول، روغن دانه گل گاوزبان 20% گلا، روغن سویا هیدروژنه، روغن ماهی، روغن سبوس برنج، D,L، آلفا توکوفرول استات، مخمر آبجو، روغن جوانه گندم( تامین متعادلی از اسیدهای چرب ضروری را فراهم می کند. )
کلسیم، لسیتین سویا، اوریزانول، پیریدوکسین کلرهیدرات، ریبوفلاوین، بیوتین، تیتانیم.
همچنین حاوی ویتامین ها، اسیدهای چرب ضروری، گاما اوریزانول و مواد معدنی است که همگی منشا طبیعی دارند: ویتامین E (a-Tocopherol)، روغن جوانه گندم منبع طبیعی a-Tocopherol، آنتی اکسیدان اسیدهای چرب اشباع نشده چندگانه است. -اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه، گاما لینولئیک اسید روغن گل گاوزبان، یک اسید چرب ضروری موجود در یک رژیم غذایی سالم. درب روغن ماهی Docosahexaenoic و Eicosapentaenoic Acid، پیش سازهای پروستاگلاندین ها. ویتامین B2 به عملکرد طبیعی متابولیسم انرژی کمک می کند. ویتامین B6 به سنتز سیستئین، کراتین کمک می کند. B7 (یا بیوتین)، ویتامین C و روی به شما این امکان را می‌دهد که کیفیت خوبی از ناخن و مو داشته باشید.
مواد تشکیل دهنده کپسول Phytophanere چیست؟

کاربرد ویتامین های موجود در مکمل فیتو فانر

ویتامین های B2 و B5: به تولید انرژی توسط سلول کمک می کنند.
B6: به سنتز طبیعی سیستئین، اسید آمینه سازنده کراتین کمک می کند.
B8 (بیوتین): در متابولیسم اسیدهای آمینه نقش دارد و به حفظ موهای طبیعی کمک می کند.
C و E: خواص آنتی اکسیدانی، محافظت از پیاز مو.و همچنین از مو و پوست در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند
امگا 3 و 6: درخشندگی مو را افزایش می دهد و عمر هر چرخه مو را افزایش می دهد
 B و C: رشد مو و ناخن سالم را تقویت می کند و تولید کراتین را افزایش می دهد
پرو ویتامین A: به افزایش درخشندگی پوست کمک می کند
کاربرد ویتامین های موجود در مکمل فیتو فانر

آیا قرص فیتو بیوتین دارد؟

 Phytophanere یک مکمل سلامت غنی شده با بیوتین و ویتامین های ضروری B است که برای موهای سالم تر و ناخن های قوی تر استفاده می شود. موها را پرتر، ضخیم تر و براق تر می کند و همچنین تولید کراتین را افزایش می دهد. موها را تقویت می کند و پوستی درخشان ارائه می دهد.

تعریف بیوتین موجود در قرص فیتو فانر

قرص فیتو اصل : بیوتین یک ویتامین محلول در آب است که بخشی از مجموعه ویتامین B است و همچنان به عنوان ویتامین H یا کوآنزیم R نیز شناخته میشود.بیوتین نقس مهمی در فرآیندهای متابولیک مختلف در بدن از جمله تجزیه کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها ایفا می کند.

قرص فیتوفان یک مکمل غذایی است که همراهبا سایر مواد حاوی بیوتین است . این قرص برای حمایت از مو، پوست و ناخن های سالم لستفاده می شوند. اعتقاد بر این است که بیوتین باعث رشد مو و فیتو  تقویت ناخن های شکننده می شود.

بیوتین علاوبر نقشی که در تقویت مو، پوست و ناخن های سالم دارد، از عملکرد سلولی و تولید انرژی نیز پشتیبانی می کند. و به تبدیل غذا به انرژی کمک می کند و در حفظ سطح قند خون سالم نقش دارد.

تعریف بیوتین موجود در قرص فیتو فانر

 

{ مشاهد و خرید مکمل دارویی اصل و اورجینال در لاویا }

 

نقش ویتامینB6 موجود در قرص فیتو فانر

خرید ویتامین خارجی اصل : ویتامین B6 که به نام پیریدوکسین نیز شناخته می شود، نقش مهمی در قرص فیتوفان ایفا می کند، که بخشی از عملکردهای کلیدی ویتامین B6  شامل: 👈-تولید و انتقال دهنده های عصبی / تشکیل گلبول های قرمز/ متابولیسم انرژی/ حمایت از سیستم ایمنی/

به طور کلی، ویتامین B6 نقش حیای در فرآیندهای فیزیولوژیکی مختلف در بدن ایفا می کند و زمانی که به عنوان  بخشی از قرص فیتوفان گنجانده شود، به سلامت و تندرستی کلی کمک می کند.

نقش ویتامینB6 موجود در قرص فیتو فانر

فواید کلسیم

بدن شما برای ساختن و حفظ استخوان های قوی به کلسیم نیاز دارد. قلب، ماهیچه ها و اعصاب شما نیز برای عملکرد صحیح به کلسیم نیاز دارند. برخی از مطالعات نشان می دهد که کلسیم، همراه با ویتامین D، ممکن است مزایایی فراتر از سلامت استخوان داشته باشد: شاید محافظت در برابر سرطان، دیابت و فشار خون بالا.

فواید کلسیم

فواید تیانیوم در قرص فیتو فانر

دی اکسید تیتانیوم به عنوان یک عامل پوشش دهنده در قرص ها برای بهبود جذب در بدن استفاده میشود. این به تجزیه قرص و آزادسازی موثرتر مواد فعال قرص کمک می کند. و باعث جذب و استفاده بهتر توسط بدن می شود. و همچنین یک تثبیت کننده عمل می کند.

فواید تیانیوم در قرص فیتو فانر

فواید عصاره آسرولا موجود در قرص فیتو فانر

گیلاس آسرولا میوه ای است که به دلیل محتوای منحصر به فرد ویتامین C خود مشهور است که به تقویت عملکرد سیستم ایمنی و حمایت از مو، پوست و ناخن های سالم کمک می کند. همچنین سرشار از مواد مغذی گیاهی و مملو از آنتی اکسیدان های دیگر، دلایل زیادی برای تبدیل آسرولا به بخشی از برنامه روزانه شما وجود دارد.

ویژگی ویتامین B7 در مکمل فیتو فانر

ویتامین B7 و سلامتی
مکمل‌های بیوتین اغلب به عنوان فیتو درمان ریزش مو و تقویت مو، پوست و ناخن‌های سالم مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگرچه کمبود بیوتین مطمئناً می‌تواند منجر به ریزش مو و مشکلات پوستی یا ناخن شود، شواهدی مبنی بر فواید مکمل‌ها قطعی نیست.

ویژگی ویتامین B7 در مکمل فیتو فانر

فواید ویتامین C موجود در قرص بر روی مو و ناخن

قرص فیتو برای مو : به رشد مو کمک می کند از آنجایی که ویتامین C به تولید کلاژن کمک می کند، می توانید مشاهده کنید که چگونه موها سریعتر رشد می کنند. یکی دیگر از خواص آن نیز به این امر کمک می کند، تحریک فولیکول مو. علاوه بر این، شما آن را بسیار قوی تر متوجه خواهید شد و به زودی به راحتی شکسته نمی شود و پایان های تقسیم شده را ارائه نمی دهد.

  از ریزش مو جلوگیری می کند اگر ریزش مو شما را نگران می کند، به خصوص در پاییز و بهار، سعی کنید در طول سال از آن جلوگیری کنید. این بدون شک یکی از مزایای بزرگ ویتامین C است، زیرا جذب آهن و کلسیم را تسهیل می کند. 

خشکی موهارا رفع می کند. ویتامینC  باعث افزایش تولید روغن های طبیعی می شود. در نتیجه موهای شما کم آب به نظر نمی رسند و زیباتری خواهید داشت.

با پیری مبارزه کنید نه تنها پوست شما با گذشت زمان روبرو می شود. موهای شما نیز با گذشت سالها تغییراتی را تجربه می کنند. برای جلوگیری از پیری، از متوسل شدن به ویتامین C برای مو شک نکنید. خواص آنتی اکسیدانی آن در این زمینه کلیدی است.
از محو شدن خودداری کنید یکی دیگر از عواقب تولد، تغییر رنگ مو است که در نهایت دچار آن می شود و باعث سفیدی مو می شود.باز هم نقش ویتامین C برای پوست سر در این زمینه بسیار مهم است.
از پوست سر در برابر شوره سر محافظت می کند اگر از قبل می دانید که چه چیزی از آنها رنج می برید، این ویتامین C در مبارزه با آن متحد شما خواهد شد. 
  • فیتو برای رشد مو کمک می کند
  • از ریزش مو جلوگیری می کند
  • موهای خشک را پایان می دهد
  • با پیری مبارزه کنید
  • از محو شدن خودداری کنید
  • از پوست سر در برابر شوره سر محافظت می کند

فواید ویتامین C موجود در قرص بر روی مو و ناخن

معرفی قرص فیتو فانر: ویژگی های قرص فیتو فانر تقویت مو و ناخن🔥

  • تقویت کننده و پر پشت کننده رشد موی سر
  • کاهش ریزش مو و رفع آن
  • افرایش ضخامت ریشه های موی سر
  • باعث نرمی و لطافت پوست و مو
  • مکمل عالی و کامل برای مو  و ناخن
  • حاوی ویتامین های B2, B5, B6, B8, C, E
  • حاوی بیوتین – ویتامین B8 مسئول افزایش مو.
  • دارای ویتامین B6 به سنتز طبیعی سیستئین، یکی از اجزای تشکیل دهنده کراتین کمک می کند.
  • حاوی ویتامین E از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند.
  • دارای ویتامین C علائم خستگی را کاهش می دهد.
  • حاوی روی به حفظ کیفیت بالای مو و ناخن کمک می کند.
  • حاوی اسیدهای چرب ضروری استخراج شده از روغن گل گاوزبان
  • بازگشت خاصیت ارتجاعی پوست و مو
  • افزایش ضخامت تار مو
  • کمک به رشد مجدد مو
  • پرپشت کننده مو
  • تقویت ناخن و پوست و مو
  • حاوی ژلاتین گاو
  • درخشان کننده پوست
  • حاوی گل گاو زبان، روغن سبوس، رزماری و باربادوس و …
  • بدون پارابن
  • بدون سولفات
  • بدون سیلیکون
  • بدون فتالات ها
  • بدون روغن معدنی
  • بدون تالک

معرفی قرص فیتو فانر: ویژگی های قرص فیتو فانر تقویت مو و ناخن🔥

چرا باید مکمل فیتو فانر را مصرف کنیم؟

خرید قرص فیتو : قرص فیتو اصل ایتالیا برای سلامت و رشد مو و ناخن خیلی مواثر و مفید است و همچنین ترکیبات آن کاملا گیاهی است.قرص فیتو فانر حاوی ویتامین،مواد معدنی و عصاره های گیاهی است که برای سلامت و رشد و همچنین تقویت مو بسیار مفید است. و همچنین این قرص حاوی مواد مغذی هست که می تواند ناخن های شکننده را تقویت کرده و باعث رشد آن ها می شود.

قرص فیتوفانر حاوی امگا و ویتامینی است که برای حفظ سلامت م و ناخن مفید است و گردش خون را تقویت می کنند و از تولید کراتین ، پروتئینی که برای استحکام مو و ناخن ضروری است.

{مشاهده و خرید محصولات ضد ریزش و تقویت کننده مو}

“شوره”

اصطلاح عمومی است که برای تعیین عناصر بدن غنی از کراتین که نقش محافظتی دارند (به عبارت دیگر: عمدتاً مو و ناخن) استفاده می شود. همانطور که از نام آن فیتو فانر پیداست، این مکمل غذایی با امضای Phyto طراحی شده است. به لطف این درمان: قدرت، رشد، حجم مو و ناخن افزایش می یابد. اما پس از آن، کپسول فیتو فانر چه چیزی می تواند برای اطمینان از چنین کارایی داشته باشد؟

از ویتامین های B2 و B5 تشکیل شده است که تولید انرژی توسط سلول ها را تشویق می کند. ویتامین های B6 و B8، ضروری برای سنتز پروتئین (از جمله کراتین)؛ ویتامین های C و E، آنتی اکسیدان های قوی؛ روی، یک عنصر کمیاب ضروری فیتو برای حفظ سلامت مو و ناخن؛ روغن گل گاوزبان، ماهی و جوانه گندم، تضمین تامین مناسب اسیدهای چرب؛ و در نهایت عصاره سبوس برنج، آسرولا یا مخمر آبجو، سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی، که مواد مغذی لازم برای رشد و رفع ریزش مو و ناخن را فراهم می کند.

"شوره"

معرفی قرص فیتو فانر و تاثیرات آن بر روی ناخن

قرص فیتو چیست : وقتی صحبت از حفظ سلامت ناخن ها می شود، ویتامین ها و مواد معدنی زیادی وجود دارند که می توانند نقش فعالی در جوان سازی و رشد داشته باشند و به همین دلیل است که مصرف مولتی ویتامین یا مکمل راهی برای اطمینان از دریافت مواد مغذی کافی مانند روی، منیزیم است. کلسیم، مس، ویتامین E و B. رژیم غذایی سرشار از بیوتین، ماهی قزل آلا، آجیل، تخم مرغ، شاتوت سوئیس همیشه یک راه سالم برای سلامت ناخن است.

همچنین مکمل کاملی مثل قرص فیتو فان سلامت ناخن ها را بهبود می بخشد و روی رشد و تقویت ناخن ها تاثیر می گذارد. و همچنین باعث استحکام ناخن می شود و از شکنندگی ناخن ها جلوگیری و آن را رفع می کند. و باعث میشود که ضخامت ناخن را افزایش دهد.

معرفی قرص فیتو فانر و تاثیرات آن بر روی ناخن

تاثیرات قرص فیتو فانر بر روی مو

قرص فیتو ایتالیایی : موهای شما ریزش و نازک شدن مو می تواند دلایل زیادی داشته باشد – برای مثال استرس یک عامل بزرگ است – اما ویتامین ها و مواد معدنی وجود دارد که می توانید هر روز صبح مصرف کنید که می تواند از رشد موی سالم حمایت کند. یک مکمل حاوی کراتین، بیوتین، پپتیدهای کلاژن، اسید هیالورونیک، ویتامین ها می تواند به رشد موها شما کمک کند تا بلندتر و قوی تر شوند. در واقع، این ویتامین ها و مواد معدنی باعث رشد مو و ناخن می شوند. در Easypara.uk، می‌توانید متحدانی در مورد گل گاوزبان، مخمر آبجو، اسیدهای چرب یا کپسول‌های روغن کرچک نیز پیدا کنید. راپونزل موهای خیره کننده خود را به لطف کراتین، متیونین و ویتامین B حفظ می کند. که همه یان ها را میتوان در قرص و مکمل کامل فیتو پیداکرد.

بنابراین برای پایان دادن به موهای کدر، ریزش مو، شکننده شدن موها و ناخن ها، به سراغ درمان های تقویت کننده و محرک منظم بروید.

آیا موهای شما آسیب دیده یا خارج از کنترل به نظر می رسد؟

ایجاد برخی تغییرات در نحوه مراقبت از مو یا پوست سر می تواند کمک کننده باشد. آزمایشگاه ها و برندهای زیادی وجود دارد که به سلامت و زیبایی آنها اختصاص داده شده است. که قرص فیتو محبوب ترین آن است. برای رشد، حالت دهنده، درخشندگی، روشن کننده، جلوگیری از شکستگی و ریزش و تقویت مو ، حفظ سلامت پوست سر مفید است. قرص فیتو باعث رشد مو و کاهش و رفع ریزش مو می شود.

تاثیرات قرص فیتو فانر بر روی مو

 

{مشاهده و خرید مکمل فیتو فانر}

تاثیر قرص فیتو فانر بر روی سلامت پوست

نه تنها آسیب ناشی از رادیکال های آزاد، آلودگی محیطی و سموم اجتناب ناپذیر است، بلکه بریدگی ها، خراش ها و آفتاب سوختگی نیز اجتناب ناپذیر است. با کمک فیتو اکتیو، پوست می تواند خود را ترمیم کند و سریعتر بهبود یابد، بدون نیاز به فرمولاسیون های شفابخش خشن که به طور بالقوه می تواند به سلول های سالم آسیب برساند.

سلامت پوست در حالی که به طور مستقیم با رشد مو مرتبط نیست ، برخی از مواد موجود در قرص فیتو بر روی سلامت کلی پوست نیز تاثیر می گذارد. به عنوان مثال ویتامین موجود در قرص مثل ویتامین C  برای سنتز کلاژن پوست ضروری است که به حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست کمک می کند.

تاثیر قرص فیتو فانر بر روی سلامت پوست

معرفی مکمل قرص فیتو فانر اصل کشور فرانسه در لاویا

قرص فیتو فانر تقویت مو و ناخن اصل ایتالیا 120 عددی – Phytophanere Hair and Nail

قیمت قرص فیتو فانر : مکمل های غذایی رشد و حجم PHYTOPHANERE برای حمایت از ناخن های قوی تر و موهای سالم تر ساخته شده اند و موهای شما تقویت و رشد می کنند. اگر به دنبال ناخن و موی زیبا هستید مکمل فیتو فانر یک محصول ضروری است!

این محصول با بازبینی بالا شاهد بهبود کیفیت مو در بین کاربران بود. PHYTO با ترکیب مواد مغذی گیاهی و همچنین مواد معدنی و ویتامین ها، فرمولی را برای ارائه نتایج بهینه،ایجاد کرده است. با ویتامین های B، C، E، امگا 3 و 6 و پرو ویتامین A، تولید کراتین برای مو، مژه ها و ناخن های سالم تر. مصرف 2 کپسول در روز موها و ناخن های شما را قوی تر، پرتر و بلندتر می کند.

ویتامین B6 در محتوای آن به تولید سیستئین، یکی از اجزای کراتین کمک می کند، در حالی که ویتامین B8 و روی به ساختار تارهای مو کمک می کنند. و موها را قوی تر و حجیم تر می کند.

فیتوفان یک مکمل غذایی روزانه است که عناصر لازم برای زیبایی و کیفیت ناخن و مو را تامین می کند. به شما این امکان را می دهد تا هر گونه درمان طراحی را تقویت کنید و ناخن ها را تقویت کنید و سلامت و زیبایی را برای درخشندگی مو و پوست فراهم کنید.مکمل غذایی فیتو فیتوفونر دارای ویتامین های مغذی، اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان های مورد نیاز برای رشد موهای زیبا و سالم، استحکام ناخن ها و رنگ پوست درخشان است.

قرص فیتو فانر تقویت مو و ناخن اصل ایتالیا 120 عددی - Phytophanere Hair and Nail

قرص فیتو 120 عددی این یک مکمل موثر برای سلامت مو و ناخن است. ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه و عصاره‌های گیاهی برای تحریک عملکرد سلول‌ها برای محافظت از مو و ناخن و ایجاد ظاهری سالم کار می‌کنند

 

ویژگی های قرص فیتو اصل ایتالیا

  • از ناخن ها در برابر شکستن و تقویت آنها محافظت کنید.
  • تقویت مژه ها و محافظت از آنها در برابر افتادن.
  • رشد موی سالم را برای شما فراهم می کند.
  • گردش خون را در بدن افزایش می دهد.
  • به تقویت استخوان ها کمک می کند.
  • پوستی براق و موهای درخشان را برای شما فراهم می کند.
  • کپسول فیتو فیتوفانر 120 ریزش مو را کاهش می دهد.

 

قرص فیتو فانر تقویت مو و ناخن اصل ایتالیا 120 عددی – Phytophanere Hair and Nail

 

 

 

خرید و قیمت قرص فیتو فانر تقویت مو و ناخن اصل ایتالیا پک دو عددی – Phyto Phytophanere Dietary Supplement Hair and Nails 240 Capsules

شرح قرص فیتو اصل

قیمت قرص فیتو فانر اصل : قرص فیتو اصل یک مکمل غذایی است که به تقویت و رشد مو و ناخن اختصاص داده شده است. ویتامین B6 به تولید سیستئین، یکی از اجزای سازنده کراتین کمک می کند، در حالی که ویتامین B8 و روی به زیبایی و کیفیت آنها کمک می کنند.

کپسول 240 درمان 4 ماهه مو و ناخن Phyto Phytophanère یک مکمل غذایی است که با ترکیبات فعال شناخته شده از جمله روی فرموله شده است که به حفظ مو و ناخن های طبیعی کمک می کند تا استحکام و رشد را فراهم کند. ویتامین B6 به سنتز طبیعی سیستئین کمک می کند. بیوتین (ویتامین 8) به حفظ موهای طبیعی کمک می کند.

قرص فیتو 240 عددی یک مکمل غذایی است که به مو و ناخن های شکننده استحکام و شادابی می بخشد. و به افزایش روشنایی و شادابی پوست و به لطف بیوتین که به حفظ حالت طبیعی مو کمک می کند

قرص فیتو اصل یک مکمل غذایی متشکل از مخمر آبجو است که به زیبایی پوست کمک می کند، باعث درخشندگی و شادابی پوست می شود و به حفظ حالت طبیعی مو کمک می کند. فیتوفانر با ویتامین های B2، B5، B6، B6، B8، C و E، روغن گل گاوزبان و روی. قدرت، رشد و حجم. مکمل غذایی برای مو و ناخن. 2 کپسول 120 = 2 ماه درمان. فیتوفانر یک مکمل غذایی است که برای تقویت مو و بهبود رشد مو تولید کردند.

قرص فیتو فانر تقویت مو و ناخن اصل ایتالیا پک دو عددی

قرص فیتو فانر تقویت مو و ناخن اصل ایتالیا پک دو عددی

  • تقویت کننده و پر پشت کننده رشد موی سر
  • کاهش ریزش مو
  • افرایش ضخامت موی سر
  • باعث لطافت پوست و مو
  • مکمل عالی برای مو  و ناخن
  • حاوی ویتامین های B2, B5, B6, B8, C, E
  • حاوی بیوتین – ویتامین B8 مسئول افزایش مو.
  • دارای ویتامین B6 به سنتز طبیعی سیستئین، یکی از اجزای تشکیل دهنده کراتین کمک می کند.
  • حاوی ویتامین E از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند.
  • دارای ویتامین C علائم خستگی را کاهش می دهد.
  • حاوی روی به حفظ کیفیت بالای مو و ناخن کمک می کند.

ترکیب بندی و عناصر تشکیل دهنده قرص فیتو اصل

خرید قرص فیتو : ژلاتین، ماسرات، روغن هویج (روغن آفتابگردان- عصاره هویج- عصاره رزماری) سفت کننده: گلیسیرین، عصاره آسرول غنی شده با ویتامین C، روی، اسید آمینه، کلات، روغن گل گاوزبان با 20% GLA، غلیظ کننده: گلیسرول مونو استئارات، روغن ماهی (EPA) /DHA) روغن مراقبت از برنج، استات DL-ALPHA-TOCOPHEROL، اسید اسکوربیک، مخمر، روغن جوانه گندم، پانتوتنات کلسیم، امولسیفایر: لسیتین اوریزانول کلزا، رنگ‌کننده‌ها: E171 / دی اکسید تیتانیوم E 172 / اکسیدهای آهن (هیدروکورالورید، فلادرالورید) گلوتن)، ریبوفلاوین، بیوتین.

 

قرص فیتو فانر تقویت مو و ناخن اصل ایتالیا پک دو عددی – Phyto Phytophanere Dietary Supplement Hair and Nails 240 Capsules

 

آیا مکمل های فیتو فانر طبیعی هستند؟

قرص فیتو اصل : فرمول های ما حاوی بیش از 500 ماده گیاهی فعال هستند و 95٪ گیاه شناسی هستند. همچنین، فرمول های بسیار غلیظ PHYTO به دلیل خواص غیر متخلخل خود در آلومینیوم و شیشه قابل بازیافت قرار می گیرند که به حداقل رساندن استفاده از مواد نگهدارنده کمک می کند.

محصولات مراقبت از مو  PHYTO با مواد طبیعی و گیاهی فرموله شده اند تا سلامت موهای شما را افزایش دهند. روغن جوانه گندم آنتی اکسیدان ها را به قفل ها می دهد و روغن دانه گل گاوزبان درخشندگی را افزایش می دهد. علاوه بر این، این مکمل ها فاقد پارابن، سولفات، سیلیکون یا گلوتن هستند.

آیا مکمل های فیتو فانر طبیعی هستند؟

دستورالعمل استفاده

2 کپسول در روز با یک لیوان آب ترجیحاً صبح میل شود. از مقدار مصرفی که توصیه می شود زیاد رویی نکنید. به خانم‌های باردار و شیرده توصیه می‌شود قبل از مصرف مکمل با یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی تماس بگیرند. جایگزین رژیم غذایی متنوع و متعادل و سبک زندگی سالم نمی شود. دور از دسترس کودکان خردسال نگهداری شود. در دمای کمتر از 25 درجه سانتی گراد و دور از نور و رطوبت نگهداری شود.

چه زمانی باید فیتوفانر مصرف کنم؟

مکمل غذایی PHYTOPHANÈRE – عرضه 4 ماهه – PHYTO USA
چه زمانی؟ هر روز، ترجیحاً صبح، طی یک درمان کامل 4 ماهه. چگونه؟ 2 کپسول در روز با یک لیوان بزرگ آب ترجیحا صبح مصرف شود.

چه زمانی باید فیتوفانر مصرف کنم؟

عوارض جانبی کپسول فیتوفانر چیست؟

عوارض قرص فیتو : شایع ترین عارضه جانبی قرص فیتو اصل که گزارش دادند و به نتیجه رسیدند، افزایش جوش های پوستی است و این احتمالاً به دلیل مکمل حاوی بیوتین است. در موارد نادر دیگر، کاربران افزایش سطح کلسترول خود را گزارش کرده اند که به احتمال زیاد به روغن سویای هیدروژنه موجود در مکمل، منبع اسیدهای چرب ترانس مرتبط است.

{خرید شامپو ضد ریزش مو هد اند شولدرز}

قرص فیتو فانر در کدام کشور و کدام برند ساخته می شود؟

همه فرمول ها قرص فیتو اصل در آزمایشگاه های اختصاصی فرانسوی به نام آزمایشگاه های PHYTOSOLBA ایجاد می شوند. ارائه مراقبت از موی طبیعی و با کارایی بالا با قدرت یک ظاهر عالی که از طریق یک رویکرد علمی توسعه یافتند.

قرص فیتو فانر در کدام کشور و کدام برند ساخته می شود؟

نتیجه گیری

استفاده از قرص فیتو اصل به عنوان مکمل رشد مو و ناخن رایج است،و در موارد علل اکتسابی و ارثی کمبود بیوتین و همچنین پاتولوژی هایی مانند سندرم ناخن های ضعیف یا موهای غیر قابل شانه کردن ، مکمل فیتو فانر خیلی موثر و مفید است. و روی تقویت رشد مو وهمچنین رفع ریزش مو تاثیرات فوق العاده ای دارد و همچنین ناخن های ضعیف و شکننده را تقویت می کند و به رشد آنها نیز کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد