چگونه همیشه بوی عالی داشته باشیم : برخی از افراد بدون توجه به شرایط اطرافشان همیشه بوی خوبی دارند. آیا می خواهید راز آنها را بدانید؟ راهنمای شما برای داشتن بوی عالی همیشه در اینجا آمده است:

چگونه همیشه بوی عالی داشته باشیم

چگونه همیشه بوی عالی داشته باشیم

1. عاقلانه بو بکش

خرید عطر امضای شما تصمیمی نیست که ساده گرفته شود. هنگامی که برای اولین بار به یک فروشگاه مراجعه می کنید، رایحه را روی پوست خود آزمایش کنید و اجازه دهید تنفس کند. مدتی به آن فرصت دهید تا بررسی کنید که عطر چقدر روی پوست شما باقی می ماند و تا چه اندازه با سایر محصولات موجود در مجموعه زیبایی شما ترکیب و لایه لایه می شود. اگر از نتایج راضی هستید، ادامه دهید و عطر مخصوص رایحه خود را بخرید!

1. عاقلانه بو بکش

2. مراقب سیر باشید

وقتی صحبت از رایحه شما می شود، کمک می کند که بوی بدن نداشته باشید. برای اطمینان از این موضوع، مراقب آنچه می خورید باشید! رژیم غذایی پر از پیاز، سیر و ادویه می تواند بوی نامطبوعی را در تمام منافذ پوست ایجاد کند. در واقع، بیشتر غذاها بر بوی بدن و نحوه واکنش عطر با پوست شما تأثیر می‌گذارند. بنابراین، یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید و به طور منظم ورزش کنید تا به طور طبیعی بوی خوبی داشته باشید.

2. مراقب سیر باشید

3. هیدراته بمانید

آب را به بهترین دوست جدید خود تبدیل کنید تا پوستتان مرطوب بماند و به عطرتان چیزی بچسبد تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. پوست خشک می تواند عطر را جذب کند و باعث شود که عطر سریعتر از بین برود.

3. هیدراته بمانید

4. شمارش نگهداری از لباس

نحوه نگهداری از لباس هایتان تفاوت عمده ای در بوی شما ایجاد می کند. Tide، Ariel، Wheel یا Rin همگی دارای رایحه های مختلفی هستند و اگر رایحه مناسب را انتخاب کنید، می تواند کمد لباس شما را ترک کند و احساس تازگی و بوی عالی داشته باشید! سعی کنید تنوعی را انتخاب کنید که با آن راحت هستید و به خوبی با عطر انتخابی شما هماهنگ است.

4. شمارش نگهداری از لباس

5. سلامتی بهداشت است

این باید بیهوده باشد، اما رعایت استانداردهای بهداشتی برای بدن شما کاملا ضروری است. احتمالاً از دوران کودکی قوانین را به خاطر می آورید – حداقل هر دو روز یک بار لباس های خود را عوض کنید، سعی کنید هر روز حمام کنید، دندان های خود را روزانه مسواک بزنید و همانطور که مادر طبیعت دوست دارد به او یادآوری کند، هر روز بدون هیچ شکستی، خودت را تغییر بده.

5. سلامتی بهداشت است

6. بوی کفش ها را از بین ببرید

تابستان ها می تواند برای پاها و کفش های شما سخت باشد. برای جلوگیری و خلاص شدن از شر بوی بد، کافی است قبل از پوشیدن کفش، مقداری پودر تالک در آن بپاشید. اگر کفش‌های شما از قبل بوی وحشتناک، وحشتناک و بدون بوی خوبی از کفش‌ها منتشر می‌کنند، این DIY ساده می‌تواند به شما کمک کند.

همیشه بوی عالی داشته باشیم 7. آموزش لایه بندی

انتخاب عطر شما کافی نیست. رژیم حمام و زیبایی شما شامل محصولات زیادی است و می توانید آنها را طوری لایه برداری کنید که رایحه آنها رایحه ای عمیق و ماندگار برای پوست ایجاد کند. به هر حال، امروزه رایحه‌ها در اشکال، اندازه‌ها و محصولات مختلف وجود دارند – ژل‌های حمام، روغن‌ها، صابون‌ها، نمک‌ها، روغن‌های ضروری و خیلی چیزهای دیگر! فقط مطمئن شوید که این ترکیب به خوبی کار می کند. 🙂

7. آموزش لایه بندی

8. به طور خاص اسپری کنید

جایی که عطر را اسپری می کنید می تواند تفاوت را ایجاد کند. برای بهره مندی کامل از رایحه زیبای عطر خود، آن را در تمام نقاط مناسب بمالید. نقاط نبض مانند مچ دست، زیر بغل، ناحیه موهای ناحیه تناسلی، روی پشت گردن، پشت گوش‌ها و سایر نواحی گرم مانند قسمت کوچک پشت و مچ پا.

ممکن است عطر زیادی به نظر برسد، با این حال، نیم ساعت قبل از خروج و کمی دورتر از بدنتان، عطر را بپاشید. این باعث می شود که رایحه روی بدن شما بنشیند و فرد کناری شما را در سیلابی از عطر غرق نکند تا بتوانید از عطری ماندگار برای یک روز لذت بخش لذت ببرید.

8. به طور خاص اسپری کنید

همیشه بوی عالی داشته باشیم 9.بعد از اسپری مالش ندهید

عطر را در همه جاهای مناسب اسپری کنید یا آن را در هوا غبارآلود کنید و از آن عبور کنید اما آن را به داخل مالش ندهید! وقتی عطر را بعد از اسپری روی آن می‌مالید، به پوستتان کمک می‌کنید تا آن را جذب کند و باعث می‌شود سریع‌تر از بین برود. این یک عیب اضافی در پاک کردن نت های بالایی عطر شما دارد – به یاد داشته باشید، هر عطر تعادل ظریفی از رایحه های لایه ای است – به هم ریختن این ترکیب می تواند بوی ناقصی را برای شما به ارمغان بیاورد که ممکن است حتی شبیه آنچه در ابتدا خریده اید به نظر نرسد.

9. بعد از اسپری مالش ندهید

10. و تازه کنید

همیشه کمی عطر همراه خود داشته باشید و یک تا سه بار در روز عطر خود را دوباره بمالید و همیشه بوی خوبی داشته باشید!

همیشه بوی عالی داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد