شما پنج قدم با سایه چشم زیبا فاصله دارید

میکاپ چشم : استفاده از سایه چشم نسبتا آسان است. با این حال، یادگیری استفاده از میکاپ چشم به روش صحیح کار ساده ای نیست. چگونه سایه مناسب با رنگ چشم و رنگ پوست خود را انتخاب کنید؟ آیا واقعاً به 10 برس آرایشی نیاز دارید؟ آیا هرگز از هر رنگی در آن پالت سایه چشم استفاده خواهید کرد؟

ما می‌دانیم که به راحتی می‌توان در مورد بهترین راه‌های برجسته کردن چشم‌ها گیج شد، بنابراین یک راهنمای پنج مرحله‌ای تهیه کرده‌ایم. تا به شما نشان دهیم دقیقاً چگونه با تمام آن خط چشم‌ها، ریمل‌ها و سایه‌ها کار کنید. بیا شروع کنیم:

راهنمای کامل میکاپ چشم

1. با براش های آرایشی عالی شروع کنید

دلیلی وجود دارد که هنرمندان مشهور با انگشت نقاشی نمی کنند: ایجاد یک شاهکار بدون ابزار مناسب بسیار سخت تر است. همین امر در مورد استفاده از آرایش نیز صادق است. برای استفاده یکنواخت، دقیق و بهداشتی، روی چند براش آرایشی خوب سرمایه گذاری کنید. خوشبختانه، شما می توانید بدون پرداخت کل دستمزد زیاد ، براش های عالی خریداری کنید.

هنگامی که ما بهترین براش های آرایش را در آزمایشگاه زیبایی موسسه Good Housekeeping آزمایش کردیم، متوجه شدیم که براش های مصنوعی تقریباً همیشه نسبت به همتایان با الیاف طبیعی خود ارجحیت دارند. و مقرون به صرفه تر، تمیز کردن آسان تر و ضد حساسیت هستند. (Psst: همه برندگان ما مصنوعی بودند و حرفه‌ای‌ها نمی‌توانستند آنها را از انتخاب‌های طبیعی گران‌تر متمایز کنند).

پیشنهاد لاویا به شما ست براش و پد آرایشی ریل تکنیک مدلReal techniques Everyday اصل است که انتخاب عالی برای شما محسوب میشه.

1. با براش های آرایشی عالی شروع کنید

2. یک سایه چشم پایه روی پلک بزنید.

با استفاده از براش سایه چشم خود، پالت سایه چشم مورد علاقه خود را بگیرید و سایه پایه مورد علاقه خود را روی پلک خود بکشید. بسته به ظاهری که می خواهید، می توانید این رنگ پایه را تا استخوان ابروی خود بیاورید تا برای یک چشم دودی چشمگیرتر آماده شوید، یا می توانید برای یک ظاهر معمولی و روزمره روی چین و چروک چشم خود توقف کنید.

در مورد دوم، در اینجا یک ترفند اشتباه وجود دارد: هنگامی که چشمان شما باز هستند، رنگ را در چین و چروک چشم خود قرار دهید و به سمت خط مژه ها حرکت کنید. به این ترتیب، هرگز از چین و چروک خود فراتر نخواهید رفت یا با خطوط درهم و برهم مواجه نخواهید شد.

پیشنهاد ما به شما پالت سایه چشم ۱۵ رنگ کلارنس (KLARENSE) که شامل تمام رنگ های اصلی که برای میکاپ چشم لازم دارین هست.

2. یک سایه چشم پایه روی پلک بزنید.

3. سایه تیره تر را در چین چشم متمرکز کنید.

رنگ‌های تیره نور را جذب می‌کنند، بنابراین قرار دادن سایه تیره‌تر در چین چشم. با افزودن عمق و بعد در نقطه‌ی درست، چشم‌های شما را برجسته می‌کند.

برای به دست آوردن ظاهر، یک براش گنبدی شکل را در یک سایه تیره آغشته کنید و آن را درست در امتداد حدقه چشم، مطابق شکل چشم خود بین استخوان ابرو و پلک خود بکشید. رنگ قهوه ای تیره، بدون توجه به رنگ چشم شما، انتخابی جهانی است.

اگر چشم‌های کلاه‌دار دارید، وقتی چشم‌هایتان باز است، پلک بالایی بیشتر پلک موبایلتان را می‌پوشاند. این بدان معناست که باید با مکان‌های مختلف و بالاتر برای سایه چین بازی کنید، زیرا اگر به سادگی در امتداد حفره چشم اعمال کنید، با باز کردن چشم‌هایتان رنگ از بین می‌رود. در عوض، با چشمان باز شروع کنید و با استفاده از قلم مو مشخص کنید که می خواهید آن رنگ تیره از کجا شروع شود تا قابل مشاهده باشد. سپس، چشمان خود را ببندید و با هم مخلوط کنید، خطوط سخت را صاف کنید و رنگدانه را در بیرونی ترین گوشه چشم به شکل “V” متمرکز کنید.

3. سایه تیره تر را در چین چشم متمرکز کنید.

4. برای یک میکاپ چشم عالی خط مژه های خود را با رنگ فوق العاده تیره دور کنید.

خط چشمی که به درستی زده شود می تواند مژه های شما را پرپشت تر نشان دهد. اگر طرفدار زیادی از خط چشم نیستید، می توانید با یک سایه چشم بسیار تیره، ظاهری تاثیرگذار مشابه داشته باشید (که شستن آن راحت تر است!). از یک براش صاف و با موهای کوتاه استفاده کنید تا رنگ تیره را در امتداد لبه‌های پلک بالایی که مژه‌ها شروع می‌شوند و در امتداد خط مژه‌های پایین فشار دهید. اگر دوست دارید خط چشم خود را (داخلی ترین لبه چشم) بپوشید، موها ممکن است چشم شما را تحریک کنند، بنابراین می توانید این خط را با یکی از خط چشم های ضد آب مورد علاقه ما ردیابی کنید.

4. برای یک میکاپ چشم عالی خط مژه های خود را با رنگ فوق العاده تیره دور کنید.

5. میکاپ چشم را با یک سایه درخشان زیبا برجسته کنید.

با افزودن یک سایه چشم کم رنگ یا مداد براق، مستقیماً زیر ابروها، ابروهای خود را برجسته کنید و به آن ها اضافه کنید. همان رنگ روشن مرواریدی را به گوشه داخلی چشم اضافه کنید تا همه چیز را روشن کنید. کار را با چند لایه از ریمل مورد علاقه ما به پایان برسانید، و شما آماده هستید.

5. میکاپ چشم را با یک سایه درخشان زیبا برجسته کنید.پیشنهاد لاویا برای شما ریمل یورن مدل ولوم ایزینگ و مداد چشم یورن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد