5 آرایش که به نظر می رسد مطابق با مد روزمره است می. اگر علاقه مند به یادگیری در مورد ظاهری هستید که می توانید آن را با لباس های روزمره وفق دهید و شب ها بدون نگرانی در مورد اینکه چه نوع آرایشی با لباس شما می آید بخوابید، در ادامه 5 مدل آرایشی که مطابق با مد روزمره هستند را بخوانید:

5 آرایش که به نظر می رسد مطابق با مد روزمره است : ابروهای قوی و براق

5 آرایش که به نظر می رسد مطابق با مد روزمره است

اگر کلویی مرتز را دیده باشید، احتمالاً فکر می کنید که او چگونه می تواند بدون آرایش چنین ظاهر طبیعی کاملی داشته باشد. خوب، تنها چیزی که باید به آن توجه کنید ابروهای قوی و صیقلی او است. اگر ابروهای بی نقصی ندارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابروهایتان را با مداد پر کنید یا اگر مداد ندارید، یک لایه ریمل روی ابروهایتان بزنید. فقط این ترفند دریایی از تغییرات را در ظاهر شما ایجاد می کند. اگر فقط از یک کرم بی بی ساده یا مرطوب کننده استفاده می کنید، ابروهایتان را جلا می دهید و به مژه هایتان ریمل می زنید، می توانید آرایشی با پوست بدون آرایش داشته باشید.

پوست مرطوب

پوست مرطوب

یک پوست مرطوب و درخشان هرگز بد به نظر نمی رسد و ظاهر خنثی کاملی را به پوست شما می بخشد. برای اینکه پوستی شبنم دار داشته باشید، کافی است پایه و سپس چند ضربه هایلایتر را روی گونه ها، نوک بینی، چانه و بالای ابروها بمالید. اگر بعد از این مدت کمی رژگونه بزنید، یک ظاهر طبیعی گلگون عالی برای خود ایجاد کرده اید که با هر لباسی ست می شود! برای دیدن کحصولات پوست کلیک کنید

5 آرایش که به نظر می رسد مطابق با مد روزمره است : مژه های بلند

5 آرایش که به نظر می رسد مطابق با مد روزمره است : مژه های بلند

اگر می‌خواهید ظاهری طبیعی و زیبای روزمره ایجاد کنید، سرمایه‌گذاری روی ریملی که مژه‌هایتان را بلندتر نشان می‌دهد، راه خوبی است. اما وقتی به دنبال ظاهری هستید که بتوانید. آن را با مد روزمره آنلاین بپوشید، پس بهتر است فقط مژه های خود را بلند کنید، ابروهای خود را لاک بزنید و هیچ آرایشی داخل یا بالای چشمان خود قرار ندهید.

لب نود

لب نود

اگر به دنبال ایجاد یک آرایش طبیعی عالی هستید، رژ لب های نود راهی است که باید انجام دهید. اگرچه من شخصاً رژ لب قرمز را دوست دارم زیرا اگر چیز دیگری نپوشم به عنوان یک سلاح قدرتمند عمل می کند. من فقط می توانم یک رژ لب قرمز بپوشم و به نظر می رسد که من آرایش کرده ام. اما اگر به ظاهر طبیعی روزمره علاقه دارید، رژ لب‌های نود که با چهره شما همخوانی دارند، انتخاب خوبی هستند.

5 آرایش که به نظر می رسد مطابق با مد روزمره است : گونه های گلگون و چشم های گربه ای

5 آرایش که به نظر می رسد مطابق با مد روزمره است : گونه های گلگون و چشم های گربه ای

گونه های گلگون “مورد علاقه های همیشه” هر کسی است که عاشق آرایش است. ما رژگونه های قابل استفاده آسان در بازار داریم. اگر می خواهید ظاهری روزمره داشته باشید که حداقل نباشد، پس کرم پایه یا بی بی، ریمل، خط چشم خود را بزنید، ابروهایتان را لاک بزنید، رژگونه بزنید و رژ لب برهنه بزنید. وایلا! این لباسی است که می توانید در طول روز بپوشید. حتی اگر شب به مهمانی می‌روید، می‌توانید آرایش خود را با هایلایتر و رژ لب تیره‌تر انجام دهید و ظاهرتان با هر چیزی که می‌پوشید هماهنگ می‌شود.

با مد روزمره، همیشه بهتر است با ظاهری طبیعی براق باشید، زیرا اگر از تمام آرایش ها در لباس های غیررسمی استفاده کنید، قرار است. در رویدادهایی که نیاز به آرایش زیادی دارند، چه چیزی بپوشید! استفاده از ظاهر طبیعی روزمره به شما کمک می کند تا آرایش خاص را برای موقعیت های خاص حفظ کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد