11 روش برای مراقبت از ناخن : ناخن‌های زیبا می‌توانند به شما کمک کنند که ظاهر خود را به زیبا کنید. و برای داشتن ناخن‌های زیبا، استفاده از یک رنگ ناخن زیبا کافی نیست. اما با مراقبت صحیح، می‌توانید هر رنگ یا نقاشی ناخنی را که انتخاب می‌کنید کنار بگذارید. در اینجا چند نکته برای نشان دادن راه به شما وجود دارد:

11 روش برای مراقبت از ناخن

1. رنگ های تیره علامتی به جا می گذارند

رنگ تیره ناخن هفته گذشته را پاک می کنید؟ اگر رنگ روی ناخن های شما لکه ایجاد کرد نگران نباشید. به سادگی مقداری خمیر دندان سفید کننده را روی یک مسواک زاپاس قرار دهید و آن را برای پاک کردن لکه ها از روی ناخن و ویلای خود بمالید! ناخن‌های شما بدون لکه و مانند نو خواهند بود.

1. رنگ های تیره علامتی به جا می گذارند

2. مخلوط جادویی

قبل از استفاده از لاک، ناخن های خود را در مخلوطی از آب و محلول سرکه سفید خیس کنید تا بقایای روغن یا مرطوب کننده ها را از پاک کننده ناخن پاک کنید تا از ایجاد حباب جلوگیری شود. این همچنین به چسبندگی بهتر لاک کمک می کند و عمر مانیکور شما را طولانی تر می کند. همچنین می توانید ناخن های خود را با پنبه مرطوب شده با سرکه پاک کنید.

11 روش برای مراقبت از ناخن

3. آبمیوه سالم

برای اینکه ناخن های خود را سالم و قوی نگه دارید، ناخن های خود را در روغن زیتون یا آب لیمو خیس کنید. آب لیمو یک ماده سفید کننده طبیعی است که می تواند لکه های زرد نامطلوب را از روی ناخن های شما پاک کند و ناخن های آسیب دید و پوسته شد را تقویت کند. روغن زیتون دارای خواص درمانی طبیعی است – می تواند به کوتیکول های شما نفوذ کند تا هر گونه آسیب وارد شده به ناخن های شما را ترمیم کند.

3. آبمیوه سالم

11 روش برای مراقبت از ناخن

4. مرطوب و ضد عفونی کنید

روغن نارگیل گرم را به ناخن های خود بمالید و روزانه پنج دقیقه ماساژ دهید. روغن مغذی به عنوان یک مرطوب کننده عمل می کند و از عفونت ناخن جلوگیری می کند. شما همچنین می توانید Vicks VapoRub را برای مبارزه با عفونت های قارچی و باکتریایی ناخن مبارزه کنید.

5. کم کم بزنید بهتر است

هنگام استفاده از رنگ ناخن، به جای یک لایه ضخیم رنگ، چند لایه نازک بزنید. پوشش ضخیم به این معنی است که فقط لایه رویی خشک می شود و ناخن های شما را با یک لاک ضخیم که در برابر لکه آسیب پذیر است، باقی می گذارد.

هنگام استفاده از رنگ ناخن، به جای یک لایه ضخیم رنگ، چند لایه نازک بزنید. پوشش ضخیم به این معنی است که فقط لایه رویی خشک می شود و ناخن های شما را با یک لاک ضخیم که در برابر لکه آسیب پذیر است، باقی می گذارد.

11 روش برای مراقبت از ناخن

6. سفید و روشن

قبل از استفاده از رنگ ناخن دلخواهتان، یک کت پایه سفید بزنید تا واقعاً رنگ روی ناخن‌هایتان ظاهر شود!

6. سفید و روشن

7. درخشش و درخشش

آیا در استفاده مداوم از رنگ براق روی ناخن های خود مشکل دارید؟ به خاطر داشته باشید که به جای کشیدن برس رنگ ناخن، آن را بکشید تا درخشش مداوم روی ناخن‌هایتان پخش شود. می توانید مانیکور خود را با یک تاپ کت شفاف صاف کنید.

7. درخشش و درخشش

8. همه که می درخشد

یک راه ساده برای پاک کردن رنگ زرق و برق از روی ناخن شما وجود دارد. یک پد پنبه ای را در پاک کننده رنگ ناخن آغشته کنید و آن را دور ناخن خود بپیچید. پنبه و ناخن خود را با فویل آلومینیومی بپوشانید تا از تبخیر ناخن پاک کننده جلوگیری کنید. چند دقیقه صبر کنید قبل از اینکه فویل را بردارید تا ناخن ها بدون براق شوند!

11 روش برای مراقبت از ناخن 9. خشک و زیبا

برای خشک کردن ناخن های خود از سشوار استفاده نکنید زیرا گرمای خشک کن می تواند باعث گشاد شدن رنگ ناخن شود و در نتیجه مانیکور شما را خراب کند.

9. خشک و زیبا

10. سرگردان

همانطور که قبلاً گفتیم، کمی وازلین در اطراف لبه های ناخن خود بمالید و به راحتی می توانید هر گونه رد رنگ سرگردان را پاک کنید.

10. سرگردان

11. اسکراب و براق کننده

برای داشتن دست های زیبا، هر چند وقت یکبار یک اسکراب خوب به دستان خود بدهید. شما می توانید به راحتی با مخلوط کردن 3 قاشق چایخوری شکر و 1 شکر روغن زیتون، یک اسکراب مانیکور اصلی در خانه درست کنید. روی دست ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید. بگذارید 2-3 دقیقه بماند و بشویید.

11 روش برای مراقبت از ناخن

در نتیجه

در حالی که این لیست کامل نیست و هزاران راه حل برای مراقبت از ناخن و نکات مانیکور وجود دارد، ما ساده ترین آنها را برای کمک به حفظ ناخن های شما در بهترین حالت قرار داده ایم. اگر شما نیز نکات یا راه حل های مورد علاقه ای برای ناخن زدن به مانیکور خود دارید، آنها را در اینجا با دیگر علاقه مندان زیبایی مانند شما به اشتراک بگذارید. همه ما دوست داریم بدانیم!

11 روش برای مراقبت از ناخن در ادامه چند نکته عالی برای داشتن بهترین مانیکور را برای شما آورده ایم

چرا نظافت ناخن ضروری است

ناخن های شما مانند جواهرات هستند که از آنها به عنوان ابزار استفاده نمی کنند. ما دلایلی را برای شما آورده ایم که چرا باید بیشتر از ناخن های خود مراقبت کنید.

ایجاد اولین برداشت:

ما بیشتر از حرکات و حرکات دست در مکالمه خود استفاده می کنیم، زیرا این حرکات ارتباط را تقویت می کند و توضیح افکار را آسان تر می کند. به همین دلیل است که وقتی خودتان را معرفی می‌کنید یا چیزی را توضیح می‌دهید، نمی‌خواهید تمرکز از شما تغییر کند و به سمت دست‌ها یا پاهای نامرتب شما حرکت کند. ناخن شکسته یا تغییر رنگ اغلب منجر به اولین برداشت وحشتناک می شود. دست‌های زیبا و آراسته شده می‌توانند به شما کمک کنند تا اولین تصور زیبایی را که هدف آن هستید به جا بگذارید.

برای یک بهداشت مناسب

بهداشت مناسب دست شامل تمیز کردن و کوتاه کردن دقیق ناخن‌ها می‌شود که ممکن است حاوی کثیفی و میکروب باشد. مراقبت خوب از ناخن برای اینکه ناخن های شما را از هرگونه کثیفی، شکستگی یا آسیب محافظت کند، مهم است

برای جلوگیری از هرگونه عفونت قارچی

مشکلات ناخن علائم یک بیماری زمینه ای مانند عفونت در سراسر بدن است. ناخن های دست و پا به محافظت از انگشتان دست و پا و همچنین سلامت کلی شما کمک می کنند، بنابراین مراقبت مناسب لازم است. برای جلوگیری از هر نوع عفونت، باید ناخن ها را تمیز و خشک نگه داشت.

11 روش برای مراقبت از ناخن

1. فشار دهنده های کوتیکول:

آنها به از بین بردن کوتیکول اضافی از بستر ناخن دست و پا کمک می کنند. آنها همچنین به مهر و موم کردن انتهای آن کمک می کنند. اگرچه کوتیکول فلزی ترجیح داد می شود، نسخه پلاستیکی ارزان تری نیز در بازار موجود است. و اگر کوتیکول نرمی دارید می توانید به جای کوتیکول فلزی از کوتیکول چوبی استفاده کنید.

نحوه استفاده از فشار دهنده کوتیکول: هرگز نباید کوتیکول های خود را برش دهید، فقط آنها را به عقب فشار دهید و با فشار دهنده کوتیکول به آرامی رفتار کنید.

1. فشار دهنده های کوتیکول:

2. پاک کننده های کوتیکول:

اگرچه این مرحله قابل اجتناب است،مانیکور حرفه ای شامل استفاده از پاک کننده کوتیکول است. این محصول باید قبل از استفاده از فشار دهنده کوتیکول استفاده شود. این به نرم شدن پوست اطراف ناخن کمک می کند و فرآیند حذف کوتیکول را تسهیل می کند.

2. پاک کننده های کوتیکول:

11 روش برای مراقبت از ناخن

3. نیپک کوتیکول:

این محصول ماندگاری طولانی دارد و پایان تمیز و عالی ناخن را تضمین می کند. از آن برای کوتاه کردن ناخن های در حال رشد و درمان کوتیکول های سخت و پوست خشک استفاده می شود.

نحوه استفاده از نیپک کوتیکول: از یک حرکت رو به بالا برای بلند کردن پوست مرده کوتیکول به سمت بالا و دور از ناخن استفاده کنید.

3. نیپک کوتیکول:

4. روغن ها و کرم های کوتیکول:

استفاده از نیپک و فشار دهنده کوتیکول اغلب منجر به خشکی پوست و انتهای آن می شود. بنابراین، استفاده از روغن ها (مانند دانه کتان یا روغن زیتون) یا کرم ها به قفل شدن رطوبت از دست رفت کمک می کند و از پوست در برابر هر گونه آسیب و بافت های اطراف آن ناحیه محافظت می کند.

4. روغن ها و کرم های کوتیکول:

11 روش برای مراقبت از ناخن

5. ناخن گیر:

اگرچه هر خانه ای قطعا یکی از این موارد را دارد، یک ناخن گیر مفید و کاربردی لازم است. کوتاه کردن هر از گاهی ناخن ها برای داشتن ناخن های سالم ضروری است.

5. ناخن گیر:

6. ابزار شکل دهی:

ابزارهای شکل دهی شامل سوهان ناخن یا سمباده است. در حالی که فایل های فلزی یا شیشه ای در درازمدت خوب هستند اما برای فردی که می خواهد از یک ابزار ابتدایی و آسان استفاده کند، سنگ سنباده پیشنهاد می شود. مورد دوم ارزان و دو منظوره است و در رنگ های سرگرم کننده برای خرید در بازار موجود است.

نحوه استفاده از ابزار شکل دهنده ناخن: ناخن های خود را به طول دلخواه کوتاه کنید و ناخن ها را در یک جهت مستقیماً در کل ناخن سوهان بزنید.

6. ابزار شکل دهی:

11 روش برای مراقبت از ناخن

7. بافرها:

راز داشتن ناخن های براق و صاف یک بافر مناسب است. به ناخن های شما درخشندگی طبیعی و دائمی می بخشد. همچنین می توان از آن برای صاف کردن انتهای ناخن یا برای رفع ترک های ناخن استفاده کرد.

نحوه استفاده از بافر: بافر را به موازات ناخن خود بگویید و با استفاده از ضربه های یک طرفه، ناخن های خود را به شکل X صاف کنید.

7. بافرها:

8. پاک کننده لاک ناخن:

استفاده از محصولات با سطوح بالای مواد شیمیایی برای ناخن بسیار مضر است. شما باید لاک پاک کن با اتیل استات را انتخاب کنید زیرا حداقل مواد شیمیایی را دارد.

8. پاک کننده لاک ناخن:11 روش برای مراقبت از ناخن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد