در این مقاله میخواهیم به معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری بپردازیم .

 اگر شما هم مانند من  مشتاق به معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری  مراقبت از پوست هستید.

احتمالاً در مورد برند و بهترین محصولات اوردینری مراقبت از پوستی که نامش چند ماه است بر روی لب های همه بوده شنیده اید.

{اوردینری} اگر نه، بگذارید شما را با این پدیده مراقبت از پوست آشنا کنم!

برند معروف اوردینری اصل خارجی :

اوردینری یک برند معروف در صنعت آرایشی است که محصولات با کیفیت و متنوعی را ارائه می‌دهد. این برند در سال ۱۹۷۵ توسط خانم جین فورگوسون تأسیس شد و به طور مستقل در بازار عرضه محصولات آرایشی فعالیت می‌کند.

اوردینری به عنوان یک برند لوکس و پخش شده در بسیاری از کشورها معرفی شده  است . آنها از مواد با کیفیت بالا و فرمولاسیون‌های منحصر به فرد استفاده می‌کنند تا بهترین نتایج را برای مشتریان خود ارائه دهند.

معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری شامل لوازم آرایش صورت، چشم، لب، پوست و ناخن هستند. آنها از رژلب، رژگونه، پودر صورت، خط چشم، رژگونه چشم، کانسيلر، پودر پنهان کننده، ماسکارا، ابروپودر، لاک ناخن و بسیاری محصولات دیگر تشکیل شده‌اند.

برند اوردینری همچنین به عنوان یک برند پایدار و اخلاقی نیز شناخته می‌شود. آنها در تلاش هستند تا محصولات خود را با استفاده از روش‌های دوستدار محیط زیست و بدون آزمایش حیوانات تولید کنند.

معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری

اوردینری جدیدترین اضافه شده به خانواده Deciem و احتمالاً بزرگ ترین موفقیت آنها است. اوردینری از سال 2016 وجود داشته است و در شرف ایجاد انقلابی کامل در دنیای مراقبت از پوست است. بله، چیزی کمتر نیست! به هر حال، برای من، این به وضوح جالب‌ترین عرضه مراقبت از پوست است که از آن زمان تاکنون دیده‌ام… راستش، از همیشه!

 

معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری
معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری

 

بیشترین استفاده محصولات  از اوردینری اصل خارجی عبارتند از :

 

1. آرایش صورت: محصولات ارایشی اوردینری  اصل  خارجی شامل رژلب، رژگونه، پودر صورت، کانسیلر، بلاش و ماسکارا هستند که برای آرایش و تغییر ظاهر صورت استفاده می‌شوند.

 

2. محصولات پوست: این شامل کرم‌ها و لوسیون‌های مرطوب کننده، کرم‌ها و سرم‌های ضد چروک، کرم‌ها و ژل‌های ضد آفتاب و محافظت پوست در برابر اشعه UV هستند.

 

3. لوازم بهداشتی: شامل محصولات بهداشتی نظیر صابون، شامپو، بالسام، لوسیون بدن و دئودورانت است.

 

4. عطور: عطور اوردینری نقش مهمی در تجملات روزانه و جذاب ساختن فضا دارند.

 

5. لوازم آرایش چشم: این شامل سایه چشم، خط چشم، مداد چشم و مداد ابرو است که برای تزئین و آرایش چشم‌ها استفاده می‌شوند.

 

6. لوازم آرایش لب: این شامل رژلب، براق لب، خط لب و بالم لب است که برای تغییر رنگ و شکل لب‌ها استفاده می‌شوند.

 

7. ناخن: محصولات اوردینری شامل رنگ ناخن، پودر ناخن، لکه‌بر ناخن و همچنین ابزارهایی نظیر فایل ناخن و قیچی ناخن هستند.

 

8. محصولات مو: این شامل رنگ مو، کرم رفع خارش سر، ژل حالت دهنده مو و همچنین ابزارهایی نظیر برس و دستگاه حالت دهی مو است.

 

9. پک کامل آرایش: بعضی از برند و بهترین محصولات اوردینری  پک کامل آرایش را تشکیل می‌دهند که شامل تمامی لوازم آرایشی برای آرایش صورت، چشم، لب و ناخن.

 

بیشترین استفاده محصولات اوردینری اصل خارجی عبارتند از
معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری

 

 انواع پوست و  برند و بهترین محصولات اوردینری اصل خارجی:

 

1_مشکل های سطحی پوست

حساس – این احتمالاً مشکل ترین نوع برخورد با آن است. مستعد قرمزی، واکنش و بثورات پوستی است. این می تواند چیزهای خاصی باشد که شما را آزار می دهد – موادی مانند عطر و مواد نگهدارنده، می تواند هر چیزی از جمله عصاره های گیاهی باشد.

 

Ordinary یک مارک خوب برای پوست های حساس است، آنها با ترکیبات خود شفاف هستند و هیچ چیز حاوی عطر یا چیز غیر ضروری نیست – هر چه مواد کمتر بهتر است.

 

روزاسه – باعث قرمزی، برافروختگی، رگ‌های خونی و لکه‌های قابل مشاهده می‌شود. به شکلی غیرقابل پیش بینی می آید و می رود. اگر مشکوک به روزاسه هستید، امیدواریم قبلاً به پزشک مراجعه کرده باشید، بهتر است از کمک های پوستی استفاده کنید.

 

خشک: اگر پوست شما هر چیزی را که روی آن می‌گذارید بنوشد، کدر و پوسته پوسته به نظر می‌رسد، به نظر نمی‌رسد که از خود روغن تولید کند، پس خشک است.

 

چربی اضافی – بعد از چند دقیقه شستشو براق می شود، آرایش باقی نمی ماند، مستعد مسدود شدن منافذ پوست و احتمال لکه دار شدن است. این نوع پوست نکات مثبتی نیز دارد، احتمالاً برای یک سال دیرتر پیر خواهید شد، زیرا پوست شما به طور طبیعی دقیقه به دقیقه مرطوب می شود.

2-مشکل های عمقی پوست

مستعد آکنه: هنگامی که پوست به قدری چربی تولید می کند که منافذ مسدود شد  لکه ها می توانند روی سطح به صورت جوش های سرسفید یا عمیق زیر سطح به عنوان کیست باشند.

 

برآمدگی/بافتی – آن ها را کدومون های بسته مینامند. می‌تواند منجر به ناهمواری پوست شود. این یک نوع آکنه است اما مانند آکنه التهابی ملتهب، قرمز و دردناک نمی شود.

 

 3_مشکل منافذ و رنگدانه های پوست|  معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری

منافذ مسدود/مسدود – کومدون‌های باز یا جوش‌های سرسیاه در افرادی که پوست چرب دارند رایج است. نباید با رشته های چربی که همه روی بینی خود دارند مقایسه شود.

 

رنگدانه – ممکن است به دلیل تابش  نور خورشید، هورمون ها یا التهاب باشد که باعث ایجاد لکه های قهوه ای یا خاکستری  شود. در پوست های تیره تر رایج تر است.

 

ملاسما- مشابه رنگدانه های عمومی اما در زنان شایع تر است، ظاهری متقارن دارد و می تواند در پوست عمیق تر از سایر انواع رنگدانه ها باشد، بنابراین درمان آن دشوارتر است.

 

چین و چروک – عمیق یا ریز و سطحی، ممکن است به دلیل افزایش سن، خشکی، کم آبی، حرکت عضلات یا آسیب نور خورشید باشد.

سرم اوردینری ضد چروک

 

معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری
معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری

 

دهیدراته – ممکن است برای هر نوع پوستی رخ دهد و تشخیص آن دشوار است. با پاکسازی بیش از حد، گرما، تهویه مطبوع، آفتاب سوختگی بدتر می شود… این یک وضعیت موقتی است که می توان با مراقبت صحیح از پوست کمک زیادی به آن کرد. باعث ایجاد پوستی سفت و ناراحت کننده می شود.

 

به طور کلی،  اوردینری برند و بهترین محصولات در صنعت آرایش است که به مشتریان خود محصولات با کارایی بالا و قابل اعتماد ارائه می‌دهد.

محصولات اوردینری برای پوست های چرب و مستعد لک و جوش مناسب است. این محصولات شامل تمیز کننده ها، تونرها، ماسک ها و کرم های روز و شب می شود. اوردینری دارای خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و تسکین دهنده است که به کاهش چربی پوست، جلوگیری از تشکیل لک ها و جوش ها، تقویت سطح پوست و بهبود بافت پوست کمک می کند.

 

  • حال به معرفی محصولات برند و بهترین محصولات اوردینری میپردازیم تا با شناختن این برند روش های مراقبت پوستی را بشناسید و جوانی را به پوست خود ببخشید.

 

1_کرم ضد آفتاب اوردینری مینرال| معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری

کرم ضد آفتاب اوردینری مینرال   از  برند و بهترین محصولات اوردینری که بسیار بیشتر از کرم معمولی از پوست شما در برابر اثرات مضر و پیری خورشید محافظت میکند. این محصول از اوردینری نیز با داشتن فیلترهای UV معدنی SPF 30 با آنتی اکسیدان ها، محافظت بی نظیری را برای شما ارائه می دهند. با اجتناب از استفاده از نانوذرات (این ذرات به اندازه کافی کوچک هستند تا به پوست شما نفوذ کنند . و به داخل بدن شما نفوذ کنند)، The Ordinary این ضد آفتاب را با اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم بسیار تصفیه شده، در داخل سیلیکون های غیر کومدوژنیک (غیر مسدود کننده منافذ) فرموله کرده است.

فیلترهای UV معدنی SPF 30 با آنتی اکسیدان ها یک ضد آفتاب معدنی با طیف گسترده ای است که محافظت SPF 30 را ارائه می دهد و آنتی اکسیدان و پشتیبانی از آبرسانی را یکپارچه می کند.

معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری

این فرمول روزانه با ارائه پوشش UVA و UVB به محافظت از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی و آسیب های خورشید کمک می کند و علائم اولیه پیری ناشی از نور خورشید را کاهش می دهد. فیلترهای مبتنی بر فیزیکی آن را برای انواع پوست و طیف وسیعی از سنین مناسب می کند.

 

معرفی کرم ضد آفتاب اوردینری مینرال spf 30
معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری

 

2_سرم پیلینگ (قرمز) و لایه بردار اوردینری| معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری

سرم پیلینگ  از برند و بهترین محصولات اوردینری با لایه برداری که انجام می‌دهد کدری و تیرگی را از بین برده. و شفافیت و شادابی را به پوست شما بازمی گرداند. مواد به کار رفته شده در این سرم به آبرسانی و پاکسازی پوست کمک کرده. و از التهابات و حساسیت های پوستی جلوگیری می کند. برای آشنایی بیشتر با فواید این سرم و برند اوردینری، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب با لاویا همراه شوید.

سرم پیلینگ (قرمز) و لایه بردار اوردینری با حجم 30 میلی لیتر و ساخت کانادا، یک محصول قوی جهت لایه برداری و روشن شدن پوست می باشد.

در فرمولاسیون این سرم از اسیدهای لایه بردار AHA 30٪ و BHA 2٪ استفاده شده است.

این اسیدها با لایه برداری از سطح پوست، سلول های مرده را برطرف کرده و پوست را روشن و درخشان می کنند. سرم پیلینگ لایه بردار قرمز Ordinary بر روی بهبود خطوط و چروک ظریف پوست موثر بوده و به مرور لکها و منافذ باز پوست را نیز کاهش می دهد.

 

توضیحات سرم پیلینگ (قرمز) و لایه بردار اوردینری اصل کانادا The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution

 

3_تونر لایه بردار و روشن کننده گلیکولیک اسید اوردینری

تونر لایه بردار و روشن کننده گلیکولیک اسید اوردینری اصل کانادا: Glycolic Acid یک آلفا هیدروکسی اسید است که پوست را لایه برداری می کند. این محلول تونینگ 7 درصد لایه برداری و همچنین برای بهبود درخشندگی پوست و شفافیت قابل مشاهده ارائه می دهد. این فرمول همچنین با استفاده مداوم ظاهر بافت پوست را بهبود می بخشد.

افزودن ترکیبات گیاهی توت فلفل تاسمانی و آلوئه ورا به تسکین هرگونه تحریک یا قرمزی کمک می کند، در حالی که ریشه جینسنگ باعث می شود چهره ای درخشان و سالم تر داشته باشید. 

با استفاده روزانه، تونر پوست را محکم‌تر، صاف‌تر و صاف‌تر می‌کند.

 تونر لایه بردار و روشن کننده گلیکولیک اسید اوردینری اصل کانادا The Ordinary Glycolic Acid 7% Toning Solution 240ml

 

4_سرم نیاسینامید %10 + زینک 1% اوردینری

سرم نیاسینامید 10  از برند و بهترین محصولات اوردینری  شامل یک فرمول حاوی ویتامین و مواد معدنی با قدرت بالا با 10 درصد نیاسینامید خالص و یک درصد PCA زینک.

این سرم بسیار سبک وزن است، در حالی که خیلی سریع جذب می شود، کمی کدر به نظر می رسد و هنگامی که روی صورت قرار می گیرد دارای بافت متراکم، شفاف، بی رنگ و بی بو است. هنگام استفاده از محصول احساس گرما و عدم جذب کامل در پوست ایجاد می شود.

بنابراین توجه داشته باشید که مقدار مناسبی مصرف کنید، همچنین این محصول به عنوان ویتامین B3 شناخته می شود.

معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری

برای پوست‌های حساس (قبلاً فقط از سرم‌های مخصوص مرطوب‌کننده استفاده می‌کردند)، اولین بار استفاده از آن روی صورت اغلب احساس سوزش و چسبندگی ملایمی در لمس ایجاد می کند دارد.

این حالت ممکن است 3 تا 5 روز اول ادامه داشته باشد، اما پس از مدتی استفاده از آن، به آن عادت خواهید کرد، سپس کاملا طبیعی است.

 

سرم نیاسینامید 10% زینک 1 | the ordinary niacinamide 10 + zinc 1

 

5_کرم سوسپانسیون ویتامین C سیلیکونی ۳۰% اوردینری

کرم سوسپانسیون ویتامین c اوردینری که یکی از برند و بهترین محصولات اوردینری است ویتامین C مستقیم استفاده می کند. تا با روشن کردن و متعادل کردن رنگ ناهموار پوست به کاهش آشکار علائم پیری کمک کند.

این فرمول بدون آب حاوی 30% اسید ال اسکوربیک مستقیم است که به دلیل عدم وجود آب کاملاً پایدار می ماند.
علاوه بر این، این فرمول بدون آب حاوی سیلیکون های بسیار سبک است. که احساس سوزن سوزن شدن را که می تواند با درمان های موضعی ویتامین C مرتبط باشد، کاهش می دهد.
معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری
توجه: پودر ویتامین C موجود در این فرمول ممکن است به بافت محصول که در پایه سیلیکونی معلق است کمک کند .
احساسی صاف و نرم برای پوست ایجاد کند. در صورت تمایل، این فرمول را می توان در یک پایه کرم در هر بار استفاده رقیق کرد تا به پوست اجازه دهد به مرور زمان تحول خود را ایجاد کند.
 درباره ی کرم سوسپانسیون ویتامین C سیلیکونی ۳۰ درصدی اوردینری  Vitamin C suspension 30% cream ordinary in silicone !
.

6_سرم دور چشم ضد تیرگی و پف کافئین ۵% اوردینری

  سرم دور چشم کافئین ۵% اوردینری (The Ordinary Caffeine Solution 5% + EGCG) توسط برند کانادایی The Ordinary تولید شده است.  که یکی از برند و بهترین محصولات اوردینری است.

این سرم یک دور چشم بسیار عالی و مفید از برند اوردینری است که با حساس ترین چشم‌ها نیز سازگار است.

این سرم با بهره‌گیری از خواص کافئین و آنتی اکسیدان‌های موجود در برگ چای سبز به مبارزه با تیرگی و پف ناحیه دور چشم می پردازد.

تحقیقات نشان داده است. که در صورت استفاده مداوم از این محصول میزان تیرگی و پف دور چشم به شدت کاهش پیدا می کند .

قدرت تاثیرگذاری این محصول از برند و بهترین محصولات اوردینری نسبت به سایر دور چشم ها بالاتر است.

معرفی برند و بهترین محصولات اوردینری

میزان کافئین به کار رفت در این سرم بسیار بالا است (۵%) و از قدرت تاثیر گذاری فوری برخوردار است. این محصول میزان رطوبت پوست دور چشم را افزایش داد و با افزایش گردش خونی، منجر به روشن شدن پوست ناحیه دور چشم می شود. همچنین التهابات، خستگی و پف دور چشم را از بین می برد. سرم کافئین اوردینری برای حساس‌ترین چشم‌ها نیز مناسب بوده و آقایان و خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

سرم دور چشم ضد تیرگی و پف کافئین ۵% اوردینری اصل کانادا The Ordinary Caffeine Solition 5%+EGCG7

 

 معرفی ربرند و بهترین محصولات اوردینری

اوردینری دارای گستره ای از محصولات پوست است که به شما کمک میکنند پوست خود را تغذیه کنید و درخشان سازید.

ژل های تمام نقطه ای و لوسیون ها و کرم های رطوبت رسان و غیره…از محصولاتی هستند که اوردینی برای مراقبت از پوست شما طراحی کرده است .

که به پوست شما تغذیه میدهند و به شما کمک میکنند تا پوست را سالم و جوان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد