خرید و معرفی محصولات برند کلینیک{ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک اصل آمریکا}

یکی از مهمترین راهکارها برای داشتن پوستی سالم، استفاده روزانه از آبرسان ها و مرطوب کننده ها است. معمولا افراد برای جلوگیری از هزینه بیشتر و یا نداشتن فرصت کافی به استفاده از یکی از آنها اکتفا می کنند. در حالی که آبرسان ها کاملا متفاوت از مرطوب کننده ها عمل می کنند . ما در این مقاله میخواهیم در مورد خرید و معرفی محصولات برند کلینیک برای شما عزیزان توضیح بدهیم تا با این محصولات آشنایی پیدا کنید و بهترین انتخاب داشته باشید .ایده اصلی کلینیک مراقبت از پوست 3 مرحله ای آن است: پاکسازی، لایه برداری و مرطوب کردن ، هر مرحله برای نوع پوست شما سفارشی شده است.

{ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک اصل آمریکا}

ویژگی های ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک

اولین ویژگی ژل آبرسانی دراماتیکالی پوست شما را نرم، صاف و بهبود می بخشد و تا هشت ساعت آبرسانی بدون چربی را ارائه می دهد. به راحتی لیز می خورد و به سرعت جذب می شود و به تقویت سد رطوبتی پوست کمک می کند تا رطوبت در آن باقی بماند. به راحتی روی پوست پخش می شود و به سرعت جذب پوست می شود.ژل مرطوب کننده دراماتیک دیفرنت کلینیک برای پوست های ترکیبی خشک یا خشک و همچنین پوست های چرب و مختلط چرب تاثیر میگذارد اما بیشتر برای انواع پوست های مختلط چرب و چرب توصیه می شود.

از آنجایی که این محصول برای انواع پوست های چرب طراحی شده است، فاقد چربی است و حاوی موادی است که پوست را بدون انسداد منافذ آبرسانی می کند. تعادل پوست را حفظ کرده و پوست چرب را شاداب تر می کند. دارای اثرات ضد آکنه است و می تواند از ایجاد جوش و آکنه روی صورت جلوگیری کند.یکی دیگر از ویژگی ژل آبرسانی دراماتیکالی این است که چربی پوست را تنظیم می کند و با تقویت آن باعث سلامت پوست می شود.

پوست صورت و گردن را بهبود و شاداب می کند حاوی ترکیبات آبرسان و تقویت کننده صاف کننده و نرم کننده پوست و حاوی عصاره جلبک، تخمه آفتابگردان و خیار است . ویژگی های دیگر ژل آبرسان : محافظت از پوست در برابر آلودگی و مرطوب نگه داشتن پوست تا 24 ساعت ، آبرسانی قوی به پوست و روشن شدن و نرم شدن پوست ، ازبین بردن چربی و چسبندگی روی پوست است . این ژل آبرسان دارای آزمایش حیوانی و تست شده توسط متخصصین پوست می باشد فاقد پارابن، الکل، سولفات، چربی و مواد مضر است .

ویژگی های ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک

طرز مصرف ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک

دو بار در روز، صبح و شب به صورت و گلو در تمام نقاط و یا هر جا که پوست خشک است،برای پوست صورت، گردن استفاده میشود. کمی راه طولانی را طی می کند. پوست پاک شده و لایه برداری شده رطوبت را بهتر می پذیرد. برای بهترین نتیجه، بعد از صابون صورت و لوسیون شفاف کننده استفاده کنید. روتین خود را کامل کنید.

جزئیات ظاهری ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک

این ژل مرطوب کننده چشمگیر Clinique در بسته بندی بطری پلاستیکی کوچک و زیبا عرضه می شود. بهترین چیز در مورد این مرطوب کننده این است که دارای پمپ مخصوص به خود است بنابراین بسیار بهداشتی است. استفاده از آن بسیار آسان و راحت است. بسته بندی این مرطوب کننده فوق العاده سبک است و اصلاً حجیم به نظر نمی رسد. اگرچه بسته بندی لوکس به نظر می رسد. رنگ آن زرد روشن است و رایحه آن کمی ملایم است.

ژل مرطوب کننده بسیار متفاوت کلینیک مرحله 3 در سیستم مراقبت از پوست 3 مرحله ای سفارشی شده کلینیک است. اگر با این سیستم 3 مرحله ای آشنایی ندارید، ابتدا شامل پاکسازی پوست و سپس لایه برداری و سپس مرطوب کردن برای تکمیل روتین می شود. گفته می شود این مرطوب کننده صورت بدون چربی که توسط متخصصان پوست ساخته شده است، “نرم کننده، صاف و بهبود بخش” است و پوست شما را درخشان می کند.

جزئیات ظاهری ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک

ترکیبات ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک

آب، دایمتیکون، ایزودودکان، بوتیلن گلیکول، بیس پگ-18 متیل اتر دی متیل سیلان، گلیسیرین، عصاره لامیناریا ساکارینا، عصاره ریشه Polygonum Cuspidatum، عصاره لیزات ساکارومیسس، عصاره میوه Cucumis Sativus (خیار)، عصاره Hordeum Vulgare (جو)\Extrait D’Orge، کیک بذر Helianthus Annuus (آفتابگردان)، کافئین، ترهالوز، هیالورونات سدیم، توکوفریل استات، پلی سیلیکون 11، سیلیس، پروپیلن گلیکول دیکاپرات، اولت-10، تخمیر لاکتوباسیلوس، لورث-23، لورث-4، کوپلیمر اکریلوئیل دی متیل تورات آمونیوم/Vp، کربومر، کاپریلیل گلیکول، هگزیلن گلیکول، ترومتامین، دی سدیم ادتاان (4، 10، 10) Ci 14700)، زرد 6 (Ci 15985) <ILN41195>

جهت سفارش این محصول روی لینک کلیک کنید .

https://lawiya.com/product/clinique-dramatically-different-moisturizing-gel-125-ml/

ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک اصل آمریکا – clinique Dramatically Different Moisturizing Gel 125 ml

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک {کرم آبرسان مویسچر 100 ساعته کلینیک اصل آمریکا}

کرم آبرسان ایده آل برای افرادی که دارای پوست های بسیار خشک تا خشک، ترکیبی خشک تا مختلط پوست های چرب و چرب هستند. و فرموله شده با بیوفرمنت انحصاری آلوئه و هیالورونیک اسید Clinique، به اعماق سطح پوست نفوذ می کند تا 174% آبرسانی را افزایش دهد که بیش از 10 لایه عمیق می شود (در آزمایش آزمایشگاهی) و بیش از 100 ساعت حتی دوام می آورد. بعد از شستن صورت فناوری بازسازی خودکار به پوست کمک می کند تا منبع آب خود را ایجاد کند تا به طور مداوم خود را آبرسانی کند و رطوبت را برای پوستی بی نهایت چاق و سالم قفل می کند. یک بوم صاف برای کاربرد آرایش. کرم مرطوب کننده ۱۰۰‌ ساعته کلینیک جزء بهترین کرم های مرطوب کننده و آبرسان صورت و یکی از پرفروش ترین محصولات برند کلینیک است.

دارای بافت ژلی و سبک که قادر است تنها در 3 ثانیه پوست را عمیقا مرطوب و تا طولانی مدت رطوبت را در پوست حفظ کند. مناسب انواع تایپ پوستی می باشد. کرم آبرسان کلینک توسط متخصصین پوست تست شده مورد تست آلرژی قرار گرفته و ساخت کشور آمریکا است

 {کرم آبرسان مویسچر 100 ساعته کلینیک اصل آمریکا}

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک{ فواید آبرسان کلینیک}

این کرم آبرسان تا ۱۰ لایه در پوست نفوذ کرده و باعث هیدراته شدن عمیق پوست می شود. این رطوبت تا ۱۰۰ ساعت ماندگاری دارد. منبع رطوبت داخل خود پوست را تحریک می کند تا دائما خود را هیدراته کند و مرطوب نگه دارد. رطوبت را روی پوست قفل کرده و باعث برجسته، سالم و درخشان به نظر رسیدن پوست می شود.

با استفاده بلند مدت باعث جوانسازی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک ها می شود. از تخریب لایه رویی و محافظ پوست جلوگیری کرده و آن را ترمیم می کند تا پوست در مقابل آسیب های بیرونی مقاوم باشد. فاقد عطر، الکل و پارابن می‌باشد که مناسب پوست های حساس نیز می‌باشد. تنها در یک هفته استفاده روزانه از این محصول پوست هیدراته شده و پر و برجسته تر نشان می‌دهد. حاوی هیالورونیک اسید و آلوئه ورا و همچنین حاوی آلوئه بیوفرمنت + کمپلکس HA و ویتامین E و C  است .

نحوه استفاده از کرم آبرسان کلینیک:

صبح و شب روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده شود.

فواید آبرسان کلینیک

مواد تشکیل دهنده کرم آبرسان کلینیک

بیوفرمنت آلوئه ، هیالورونیک اسید ، آب آلوئه اکتیو شده

 

مواد تشکیل دهنده کرم آبرسان کلینیک

چرا پوست شما به آبرسان نیاز دارد؟

این مجموعه با دو ماده مختلف آبرسان قوی به هیدراته شدن از دو طریق کمک می کند – جذب رطوبت و کمک به حفظ پوست شماست. همه انواع پوست می توانند از آلوئه ورا بهره مند شوند. شناخته شده است که دارای خواص تسکین دهنده است و به پوست شما در حفظ آب کمک می کند. پوستی که به خوبی هیدراته شد است، انعطاف پذیر و درخشان است .

چرا پوست شما به آبرسان نیاز دارد؟

آیا آبرسان پوست مرده را لایه برداری می کند ؟

اگر پوست مرده اطراف چشم برای شما مشکل ساز است، پروتئین موجود در آلوئه ورا می تواند به خلاص شدن از شر آن کمک کند. اما اگر اغلب از آلوئه ورا برای از بین بردن پوست مرده استفاده کنید، ممکن است اثرات ناخوشایندی داشته باشید. اگر پوست اطراف چشمتان خشک است، قند موجود در آلوئه ورا می تواند پوست شما را مرطوب نگه دارد. اسیدهای آمینه موجود در آن پوست شما را نرم می کند در حالی که روی منافذ شما را سفت می کند.

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک : نتایج واقعی آبرسان توسط برند کلینیک

110 زن در آزمایش شرکت کردند و محصول را پس از 1 هفته استفاده ارزیابی کردند.

99٪ موافق بودند که پوست آنها عمیقاً هیدراته است
95 درصد متوجه شدند که پوستشان حجیم تر است
91 درصد گفتند که پوستشان درخشان است
98 درصد گفتند که پوستشان انعطاف پذیرتر است
95 درصد تایید کردند که پوستشان سالم تر است

نتایج واقعی آبرسان توسط برند کلینیک

ترکیبات فعال

آب/آکوا/ادو، دایمتیکون، بوتیلن گلیکول، گلیسیرین، تری سیلوکسان، ترهالوز، ساکارز، کوپلیمر اکریلویل دی متیل تورات آمونیوم، هیدروکسی اتیل اوره، کاملیا سیننسیس (چای سبز) توس) عصاره پوست درخت، عصاره لیزات ساکارومایسس، آب برگ آلوئه باربادنسیس، عصاره برگ آلوئه باربادنسیس، تخمیر Thermus Thermophillus، کافئین، سوربیتول، پالمیتول هگزاپپتید-12، هیالورونات سدیم، کاپریلیل گلیکول، پلی چارلوسس پارت، Sodium A. لیزات تخمیر لاکتوباسیلوس، ایزومرات ساکارید، لسیتین هیدروژنه، توکوفریل استات، آکریلات ها/C10-30 آلکیل آکریلات متقاطع پلیمر، گلیسریل پلی متاکریلات، ترومتامین، Peg-8، هگزیلن گلیکول، منیزیم سدیم، سیفاتوسیدیم، سیفاتوسیدیم، سیفاتوسیدیم، منیزیم دی اسفاتوزاتابی ته، پتاسیم سوربات، بنزوات سدیم، فنوکسی اتانول، قرمز 4 (Ci 14700)، زرد 5 (Ci 19140). آب/آکوا/آب، دی متیکون، بوتیلن گلیکول، گلیسیرین، تری سیلوکسان، ترهالوز، ساکارز، آمونیوم اکریلویل دی‌میل کوآل، هییلویل دی‌میل، آمونیوم اکریلویل دی‌میل کوآل، هییلویل دی‌میل‌تاکس عصاره برگ Sinensis (چای سبز)، Silybum Mar…

جهت سفارش این محصول روی لینک کلیک کنید .

https://lawiya.com/product/clinique-moisture-surge-100h-auto-replenishing-hydrator/

 

کرم آبرسان مویسچر 100 ساعته کلینیک اصل آمریکا – clinique moisture surge 100h auto-replenishing hydrator

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک{کرم آبرسان 72ساعته کلینیک اصل آمریکا}

کرم آبرسان 72ساعته کلینیک: وقتی پوست خیلی سریع آب از دست می دهد، خشک می شود. این ممکن است به دلایل زیادی رخ دهد. کارهای روزمره، مانند استفاده از صابون های دئودورانت و محصولات پاک کننده خشن، می توانند روغن ها و چربی ها را از پوست ما پاک کنند. دوش گرفتن طولانی و آب گرم نیز می تواند پوست شما را خشک کند. زندگی در یک مکان سرد و خشک پوست را نیز خشک می کند.

ما با مرطوب کردن چند بار در روز می توانیم پوست خشک خود را درمان کنیم . هنگامی که پوست همچنان آب خود را از دست می دهد و نمی تواند خود را بهبود بخشد، پوست می تواند بیش از حد خشک شود. سن، برخی داروها و بیماری نیز می توانند باعث خشکی بیش از حد پوست شوند. اگر پوست شما کمی خشک شده است، با افزودن این کرم مرطوب کننده سریع الاثر Clinique به برنامه روزانه خود، مقداری رطوبت قابل توجهی به پوستتان بدهید.

{کرم آبرسان 72ساعته کلینیک اصل آمریکا}

ویژگی های کرم آبرسان 72ساعته کلینیک

آبرسانی سریع و عمیق مرطوب نگه داشتن پوست تا 72 ساعت دارای عصاره آلوئه ورا، کافئین و گیاه سیکا است استفاده از تکنولوژی کلینیک برای حفظ رطوبت تقویت و بازسازی محافظ دفاعی پوست حاوی 3 نوع لیپید برای تقویت پوست از خروج رطوبت در پوست جلوگیری میکند . این کرم آبرسان 72 ساعته درمان موثر پوست خشک و کشیده نرم کننده، طراوت و التیام بخش پوست است که با فرمولاسیون بدون چربی ، بافتی سبک و سریع جذب مناسب برای پوست های خیلی خشک تا کمی خشک می باشد همچنین هیدراتاسیون بدون توقف با آب آلوئه و کافئین فراهم می کند تا 72 ساعت هیدراتاسیون پوست درخشنده، چاق و مخملی به نظر می رسد و احساس بهتری می کنید .

گیاه سیکا در این کرم به تسکین و آرامش انواع پوست های خشک یا کم آب کمک می کند. هیدراتاسیون را با لیپیدها قفل می کند. سد پوستی را تقویت می کند تا هیدراتاسیون را به داخل نگه دارد و عوامل محیطی را از آن خارج میکند.بدون روغن و بدون پارابن. فتالات و عطر اما به شدت مغذی است. تسکین دهنده و نرم کننده پوست خسته، این مرطوب کننده مکمل عالی برای رژیم مراقبت از پوست شما است. پس از استفاده، می توانید روز خود را ادامه دهید و بدانید که به مدت 72 ساعت کاملاً هیدراته شده اید.

ویژگی های کرم آبرسان 72ساعته کلینیک

نحوه مصرف کرم آبرسان 72ساعته کلینیک

صبح و عصر کرم آبرسان 72ساعته کلینیک را روی پوست تمیز بمالید. به تنهایی یا زیر آرایش، روی نقاط خشک یا به عنوان ماسک 5 دقیقه ای استفاده کنید.
بسته بندی  این محصول در بسته بندی های پایدارتر. 30 میلی لیتر، 50 میلی لیتر و 75 میلی لیتر از شیشه ای ساخته شده است که قابل بازیافت است.

مواد تشکیل دهنده کرم آبرسان 72 ساعته کلینیک

هیالورونیک اسید در این کرم آبرسان ، آب آلوئه ورا در این کرم کلینیک  ، گیاه سیکا در کرم آبرسان 72ساعته کلینیک

ترکیبات کرم آبرسان 72ساعته کلینیک

آب، گلیسیرین، دایمتیکون، ایزوپروپیل ایزواستئارات، دی پروپیلن گلیکول، اسکوالان، Peg/Ppg-18/18 دایمتیکون، سیلیس، توکوفریل استات، هیالورونات سدیم، عصاره میوه Olea Europaea (زیتون)، عصاره سنتلا آسیاتیکا (هیدروکوتیل)، آب برگ آلوئه باربادنسیس، پالمیتول هگزاپپتید-12، عصاره سبوس Triticum Vulgare (گندم)، کافئین، متیل تری متیکون، سوربیتول، پلی اسپارتات سدیم، پترولاتوم، ترهالوز، پروتئین آب پنیر\پروتئین لاکتیس\پروتئین دو پتی لایت، لینولئیک اسید، پیریدوکسین دی پالمیتات، بوتیلن گلیکول، کلسترول، ساکارز، پلی سیلیکون 11، گلیسریل پلی متاکریلات، Peg-150، Peg-8، هیدروکسی اتیل اوره، هیدروکسی استوفنون، Bht، دی سدیم ادتا، سدیم هگزامتافسفات، بنزوات سدیم، سوربات پتاسیم، فنوکسی اتانول <ILN47741>

جهت سفارش این محصول روی لینک کلیک کنید .

https://lawiya.com/product/clinique-moisture-surge-intense-72h-lipidreplenishing-hydrator-50ml/

کرم آبرسان 72ساعته کلینیک اصل آمریکا – clinique moisture surge intense 72h lipidreplenishing hydrator

 

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک{کرم شب جوانساز و آبرسان کلینیک اصل آمریکا 50 میل }

کرم شب جوانساز کلینیک: پوست شما شب ها بطور طبیعی در هنگام استراحت شروع به ترمیم می کند و به مرور زمان و در اثر پیر شدن این امر ضعیف تر میشود. برای اینکه پوست شما دوباره به ریکاوری شبانه عمل کند به یک محصول مراقبتی نیازمند میباشید.پس کرم شب برای شما عزیزان بهترین پیشنهاد است زیرا مکانیسم دفاعی پوست شما را فعال می کند تا علائم پیری در صورت شما در طول شب از بین برود.

فرمول این محصول سرشار از آنتی اکسیدان است که به تقویت سد محافظ پوست شما و محافظت از سلول ها در برابر عوامل مضر کمک می کند. این به سلول های پوست اجازه می دهد تا در طول شب به درستی بازسازی شوند. این کرم سریع جذب می شود و خطوط ریز سطح پوست شما را مرطوب و صاف می کند. این جادوی کوچک شبانه به شما کمک می کند هر روز صبح با پوستی کاملاً جوان تر ، زیبا و مرطوب از خواب بیدار شوید .

{کرم شب جوانساز و آبرسان کلینیک اصل آمریکا 50 میل }

ویژگی های کرم شب جوانساز کلینیک

کرم شب جوانساز کلینیک Clinique Superdefense یک مراقبت شبانه مرطوب کننده است ، پوست را مرطوب و تغذیه می کند باعث بازسازی پوست در طول شب می شود علائم قابل مشاهده پیری را از بین می برد تولید طبیعی کلاژن و الاستین را تقویت می کند از سلول های پوست در برابر عوامل خارجی محافظت می کند سریع جذب می شود همچنین مراقبت از پوست خود را افزایش دهید به پوست کمک می کند تا آسیب های ناشی از قرار گرفتن در معرض عوامل محیطی در طول روز را ترمیم کند کلاژن موجود را تقویت می کند و همچنین تولید کلاژن جدید را تحریک می کند .

مناسب برای پوست های مختلط تا چرب حاوی ترکیبی از عصاره های گیاهی، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها است مرطوب کننده شب ضد پیری. حاوی ارگوتیونین یک اسید آمینه آنتی اکسیدانی برای محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی است. ترکیب شده با ویتامین های C و E  تولید کلاژن و الاستین طبیعی را تقویت می کند. ایده آل برای پوست های مختلط خیلی خشک تا خشک. فرموله شده بدون: رایحه، روغن، پارابن، فتالات.

گلیسیرین یک مرطوب کننده است که می تواند مقدار قابل توجهی آب را در لایه های بیرونی پوست حفظ کند. ترکیبی از عصاره‌های گیاهی مانند رزماری، کلرلا ولگاریس، خارمریم سنت پل و سنتلا آسیاتیکا به پوست آرامش می‌بخشد و رطوبت آن را تقویت می‌کند. کافئین دارای خواص ضد التهابی است که به کاهش التهاب و قرمزی روی پوست کمک می کند و در نتیجه پوست را صاف و یکدست می کند. هیالورونیک اسید توانایی حفظ آب بین 1000 تا 10000 برابر وزن خود را دارد.

ویژگی های کرم شب جوانساز کلینیک

طرز مصرف کرم شب آبرسان کلینیک

برای مصرف کرم شب جوانساز کلینیک یک بار در روز و حتما در شب استفاده کنید. پوست را برای نتایج بهینه با روتین مراقبت از پوست به شیوه 3 مرحله ای خود آماده کنید. به صورت و گردن بمالید و به این نکته توجه کنید از ناحیه چشم دوری کنید.

ترکیبات کرم شب جوانساز کلینیک

آب، نئوپنتیل گلیکول دی هپتانوات، استرهای جوجوبا، C12-20 اسید Peg-8 استر، گلیسیرین، پلی متیل متاکریلات، بوتیلن گلیکول، ستیل الکل، Peg-100 استئارات، بههنیل الکل، Rosmarinus Officinalis (Rosmarinus Officinalis (Rosmarinus Officinalis, Chrystractulgae, Chrystractellaf) عصاره Sigesbeckia Orientalis (St. Paul’S Wort)، میکروکوک لیزات، عصاره Salvia Sclarea (Clary)، عصاره Centella Asiatica (هیدروکوتیل)، پروتئین آب پنیر\Lactis Protein\Proteine Du Petit-Lait, Astroutominaitaterum, Astroutominateraterum. ، لسیتین، استیل هگزاپپتید-8، پروتئین گلیسین سوجا (سویا)، ارگوتیونئین، هیالورونات سدیم، ترهالوز، دایمتیکون، گلیسریل استئارات، پتاسیم ستیل فسفات، پنتیلن گلیکول، توکوفریل اکلیل استات 0، توکوفریل اکلیل 0/C پلیمر، زانتان صمغ، تتراهگزیل دسیل آسکوربات، کربومر، سدیم هیدروکسید، اسید سیتریک، دی سدیم ادتا، فنوکسی اتانول، دی اکسید تیتانیوم (Ci 77891)، میکا <ILN41468>

جهت سفارش این محصول روی لینک کلیک کنید .

https://lawiya.com/product/clinique-superdefense-night-recovery-moisturizer-50ml/

کرم شب جوانساز و آبرسان کلینیک اصل آمریکا 50 میل – clinique superdefense night recovery moisturizer 50ml

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک {کرم دور چشم کلینیک All About Eyes Rich اصل امریکا}

چشم ها بخش بزرگی از ارتباطات غیرکلامی هستند. بین تماس چشمی و جذابیت رابطه نزدیکی وجود دارد. انسان با تماس چشمی می تواند حرف های زیادی بزند . ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت چشم ها در جذابیت تاکید کنیم.هر انسانی چهره ای منحصر به فرد دارد و به هویت افراد در جامعه کمک می کنند. علاوه بر این، صورت یکی از اساسی ترین قسمت های بدن برای شناخت خود است. بینایی، شنوایی، بویایی، غذا خوردن و تنفس از وظایف اصلی صورت در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، چهره برای بیان اهمیت دارد.کرم دور چشم کلینیک به زیبایی چشمان شما کمک میکند.

یکی از مهم ترین نقات صورت، دور چشم مان می باشد که تاثیر به بسیاری در زیبایی و جذابیت چهره دارد. یکی از مشکلات خانم ها و اقایان ایجاد تیرگی و گود شدن اطراف چشم است که باعث می شود چهره شما خسته و ناقص دیده شود. کم خوابی، خستگی و رژیم های نامناسب از مهمترین علت های تیرگی های اطراف چشم شما می باشد. کرم دور چشم کلینیک باعث کاهش دهنده تیرگی و پف  های زیر چشم می باشد و باعث نرمی و لطافت دور چشم  ها می شود. کرم دور چشم کلینیک باعث افزایش دهنده گردش خون می گردد و شادابی و شفافیت را برای چشم های شما به ارمغان می آورد. این محصول با ابرسانی به اطراف چشم هایتان از چین و چروک ها جلوگیری می کند و پوست شادابی را برایتان به ارمغان می آورد. 

 

{کرم دور چشم کلینیک All About Eyes Rich اصل امریکا}

ویژگی های کرم دور چشم کلینیک

این کرم، اورجینال و ساخت و تولید برند اصلی کلینیک در آمریکا می باشد و فروشگاه لاویا اصالت آن را تضمین می کند. محصولی بی همتا و از بهترین ها برای دور چشم در جهان است . در دو حجم 15 میل  30 میل کرم مخصوص دور چشم غنی شده با عصاره های گیاه شناسی به دلیل توانایی منحصر به فرد خود در بهبود کاهش چین و چروک، خطوط ریز و سفت شدن دور چشم بهبود در پف های دور چشم می باشد و بهبود در تیرگی چشم بلافاصله پوست صاف و درخشان می شود تاثیر مراقبت از پوستی زیبا و طبیعی مناسب برای آقایان و بانوان است .

کرم دور چشم کلینیک باعث کاهش دهنده تیرگی و پف  های زیر چشم می باشد و باعث نرمی و لطافت دور چشم  ها می شود. کرم دور چشم کلینیک باعث افزایش دهنده گردش خون می گردد و شادابی و شفافیت را برای چشم های شما به ارمغان می آورد. این محصول با ابرسانی به اطراف چشم هایتان از چین و چروک ها جلوگیری می کند و پوست شادابی را برایتان به ارمغان می آورد.

ویژگی های کرم دور چشم کلینیک

کرم دور چشم کلینیک برای چه چیزی به کار میرود؟

سیاهی زیر چشم :

سیاهی زیر چشم یک شکایت رایج در بین افراد در هر سنی است. آنها معمولاً به دلیل افزایش سن، ژنتیک، آلرژی یا عدم خواب کافی ایجاد می شوند. درمان های خانگی و گزینه هایی است بتواند به اصلاح ظاهر زیر چشم شما کمک کند. شما نیاز به یک محصول عالی برای برطرف کردن این مشکل دارید، کرم دور چشم کلینیک all about eyes همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. 

پف در زیر چشم :

کیسه های زیر چشم زمانی ایجاد می شوند که ساختارهای بافتی و عضلات پشتیبان پلک شما ضعیف شوند. پوست ممکن است شروع به افتادگی کند و چربی که معمولاً در اطراف چشم است می تواند به ناحیه زیر چشم شما حرکت می کند.همچنین، فضای زیر چشم شما می تواند مایع را جمع کند و این ناحیه را پف کرده یا متورم گفته میشود. کرم کلینیک all about eyes به شما در این مشکل کمک شایانی میکند.

پف در زیر چشم

5 عصاره اصلی و مهم در کرم دور چشم کلینیک

کرم دور چشم کلینیک all about eyes rich از عصاره های بسیار غنی و مهم برای پوست شما بهره گرفته است که از تمامی عصاره های استفاده شده در این محصول، ما به شما 5 تا از مهم ترین عصاره آن را به شما معرفی می کنیم.

  • 1. عصاره جوانه گندم ، 2. عصاره جو ، 3. عصاره برگ کاملیا ، 4. عصاره برگ مریم گلی ، 5.عصاره مخمر

ترکیبات کرم دور چشم کلینیک

اب، ادو، دایمتیکون، بوتیلن گلیکول، گلیسیرین، تریسیلوکسان، ترهالوز، موم عسل، ساکارز، آمونیوم اکریلویل دی متیل تورات/VP کوپلیمر، هیدروکسی اتیل اوره، کاملیا سیننسیس (چای سبز) عصاره برگ، Saccharomye Extracte, Lynch. عصاره ماریانوم (Lady’S Thistle)، عصاره پوست Betula Alba (توس)، کافئین، تخمیر Thermus Thermophillus، Palmitoyl Hexapeptide-12، منیزیم اسکوربیل فسفات، سدیم هیالورونات، توکوفریل استات، کاپریلول 10، آکپریلول 10، آکپریلول 10، آکپریلول 10، آکپریلول 10، آکپریلول 10، آکپریلول 10، آکپریلول 10، آکپریلول 10، 10، سوربیت 10، 10، 30 کراس پلیمر آلکیل آکریلات، پلی اسپارتات سدیم، ایزومرات ساکارید، لسیتین هیدروژنه، گلیسریل پلی متاکریلات، PEG-8، ترومتامین، هگزیلن گلیکول، اسید سیتریک، دی سدیم EDTA-مس، سدیم سیترات، سدیم سیترات، دی سدیم سورباتات، دی سدیم پتزوکسان Green 5 (Ci 61570)

جهت سفارش این محصول روی لینک کلیک کنید .

https://lawiya.com/product/cream-clinique-all-eyes-about-rich-eyes/

کرم دور چشم کلینیک All About Eyes Rich اصل امریکا – Cream Clinique All Eyes About Rich Eyes

 

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک {سرم دور چشم هیدروفیلر 96 ساعته کلینیک اصل آمریکا}

با بالا رفتن سن افراد، پوست توانایی خود را برای نوسازی از دست می دهد. پوست ناحیه زیر چشم به دلیل نازکی که دارد به ویژه در برابر روند پیری مستعد است. در نتیجه، به مرور زمان ایجاد چین و چروک زیر چشم رایج است. برای به حداقل رساندن خطوط ریز اطراف چشم از مرطوب کننده ها استفاده کنید،به دنبال محصولی باشید که سازندگان به طور خاص برای درمان چین و چروک طراحی کرده اند. کنسانتره پرکننده 96 ساعته برای پر کردن ناحیه ظریف چشم و بازگرداندن رطوبت از دست رفته،استحکام فوق العاده ای را با حداکثر 96 ساعت آبرسانی ارائه می دهد.

با فرمول ژل آب فوق سبک، چشم ها را با اثری سفت کننده و روشن کننده پوست محافظت می کند. فناوری خودکار دوباره پر کردن لیپید کره، سد چربی پوست را بازیابی می کند که به کاهش از دست دادن رطوبت و استرس محیطی کمک می کند.با این ژل دورچشم سبک، سیاهی، خطوط ریز و کم آبی دور چشم را از بین ببرید. فرمول Moisture Surge Eye Concentrate Clinique با حفظ سطح آبرسانی تا 96 ساعت از پوست ظریف اطراف چشم محافظت می کند در حالی که فرمول غنی از نیاسینامید سیاهی دور چشم را به حداقل می رساند.

سرم دور چشم هیدروفیلر 96 ساعته کلینیک اصل آمریکا

ویژگی های سرم دور چشم هیدروفیلر 96 ساعته

این سرم ساخت و تولید برند اصلی کلینیک در کشور آمریکا میباشد و فروشگاه لاویا اصالت آن را تضمین میکندیکی از بهترین محصولات برند کلینیک برای پوست دور چشم آبرسان فوق العاده قوی با ۹۶ ساعت دوام سفت کننده پوست دور چشم میباشد کاهش چروک و خطوط سطحی ناحیه چشم را شاداب و احیا می کند . کمک به کاهش تیرگی دور چشم ضد خستگی ‌و‌ شاداب کننده پوست چشم حاوی کپسول های روغن آلوئه دارای آنتی اکسیدان بازسازی کننده عالی پوست جلوگیری از پیری چهره نرم کننده و لطافت پوست چشم کمک به حفظ رطوبت جلوگیری از چین و چروک های دورچشم کاهش خطوط سطحی اطراف چشم بدون ترکیبات شیمیایی میباشد .

این فرمول که در یک لحظه نواحی ظریف زیر چشم را روشن و سفت می کند،از فناوری نوآورانه خودکار بازسازی کننده لیپید-کره استفاده می کند، به این معنی که روغن های غنی از آنتی اکسیدان، لایه های عمیق تر پوست را برای ساعت ها تغذیه و ترمیم می کنند. ایده آل برای یک شب طولانی در حین کار یا شروع روشن یک روز تا مدت طولاتی. مناسب برای استفاده در زیر آرایش حتی استفاده میشود. دارای اسید هیالورونیک دارای ویتامین E و C دارای کافئین و آب آلوئه ورا ترکیبات کاملا گیاهی وگان و بدون تست حیوانی حجم: 15 میلی لیتر ساخت کشور: آمریکا است .

محتویات اصلی سرم دور چشم

در فرمولاسیون عصاره چای سبز، عصاره جلبک، نیاسینامید، روغن نارگیل، عصاره خیار و کافئین موجود است. با احساس طراوت فوری، کنسانتره به راحتی مخلوط می شود و سریع جذب می شود. اگرچه ژل حاوی سیلیکون است، اما قرص ندارد. لایه بندی کمی چسبنده به خوبی در زیر آرایش قرار می گیرد و به چشم منتقل نمی شود.

کنسانتره دور چشم را هیدراته و حجیم نگه می دارد. این لزوماً یک محصول چشمی نیست که آن را به کسانی سن بسیار بالا دارند و یا که پوست بالغ دارند توصیه کنیم، اما قطعاً برای افراد 30 ساله و جوان‌تر که به دنبال یک ژل چشم ساده و آبرسان برای روز و شب هستند، یک گزینه عالی است . اسید هیالورونیک، بخشی طبیعی از بافت همبند پوست، توانایی حفظ آب بین 1000 تا 10000 برابر وزن خود را دارد. در نتیجه، پوست را دوباره حجیم می کند و ظاهری جوان و به طور طبیعی درخشان به آن می بخشد.ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که رادیکال های آزاد را خنثی می کند و در عین حال مکانیسم های دفاعی خود پوست را تقویت می کند.
ویتامین E، همچنین به عنوان توکوفرول شناخته می شود، مزایای آنتی اکسیدانی برای پوست فراهم می کند.کافئین و آب آلوئه فعال شده در فناوری جدید تکمیل خودکار ترکیب می شوند تا به پوست کمک کنند تا به طور مداوم خود را آبرسانی کند. در نتیجه پوست حتی پس از شستن صورت تا ۷۲ ساعت هیدراته می ماند.

محتویات اصلی سرم دور چشم

علت ایجاد چین و چروک پوست دور چشم

خطوط ریز و چین و چروک زیر چشم از علائم فیزیکی پیری پوست هستند و از علائم اجتناب ناپذیر روند پیری هستند. چین و چروک زیر چشم زمانی اتفاق می‌افتد که پوست اطراف چشم نازک‌تر می‌شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد که می‌تواند با قرار گرفتن مکرر در معرض آفتاب، سیگار کشیدن، حرکات مکرر صورت و برخی ویژگی‌های ژنتیکی تسریع شود. دو نوع چین و چروک زیر چشم به نام خطوط پویا و استاتیک وجود دارد. خطوط پویا چین و چروک هایی هستند که در اثر حرکت عضلات ایجاد می شوند و خطوط استاتیک خطوطی هستند که در صورت منقبض نشدن ماهیچه ها وجود دارند. علت اصلی چین و چروک زیر چشم، کاهش سطح کلاژن موجود در لایه درم پوست است که در طول سال ها از بین می رود. کلاژن در حمایت از ساختار صورت و مسئول حفظ جوانی پوست است، جایی که مقدار کم آن می‌تواند پوست اطراف چشم را تحت فشار قرار دهد و خطوط و چروک‌هایی را ایجاد کند که با گذشت زمان بیشتر نمایان می‌شوند.
علت ایجاد چین و چروک پوست دور چشم

طرز مصرف سرم کلینیک

مصرف: مقدار کمی از محصول را دو بار در روز صبح و عصر استفاده کنید. آن را روی انگشت حلقه خود بریزید، سپس کره ها را با نوک انگشتان خود له کنید و سپس آنها را روی پوست بمالید. محصول را با ماساژ دایره ای دور چشم با انگشت حلقه خود بمالید. از رسیدن آن به چشم خودداری کنید. می توان از آن به تنهایی، به عنوان پایه آرایش یا به عنوان ماسک سه دقیقه ای استفاده کرد. پس از سه دقیقه، روی محصول اضافی ضربه بزنید.

ترکیبات سرم کلینیک

آب، گلیسیرین، بوتیلن گلیکول، پروپاندیول، فنیل تری متیکون، ساکارز، هیدروکسی اتیل اوره، عصاره برگ کاملیا سیننسیس (چای سبز)، عصاره برگ Hypnea Musciformis (جلبک)، عصاره ترهالوز، عصاره ترهالوز، آلکترومنت، عصاره ترهالوز، عصاره آلگا، آلکروس عصاره Gelidiella Acerosa، عصاره کلرلا ولگاریس، آب برگ آلوئه باربادنسیس، سوربیتول، کلسترول، نیاسینامید، پنتااریتریتیل تترااتیل هگزانوات، پلی اسپارتات سدیم، عصاره برگ آلوئه باربادنسیس، Cocos Nucifera (Exdrocouted, Hydronety-Exanoate) 8، توکوفریل استات، عصاره میوه Cucumis Sativus (خیار)، پالمیتول هگزاپپتید-12، کوپلیمر گلیسریل آکریلات/اکریلیک اسید، گلیسریل پلی متاکریلات، آکریلات ها/C10-30 آلکیل آکریلات متقاطع پلیمر، Peg-7m، Hyper-7m، سدیمیتهیدراتوریت، دکستترین، دکسترین، دیکستریت، دیکستری، دکسترین yl Adipate/ کاپرات/کاپریلات/هپتانوات، تتراهگزیل دسیل آسکوربات، کربومر، پگ-8، هیدروکسید سدیم، اسید سیتریک، تری اتوکسی کاپریلیل سیلان، دی سدیم ادتا، سیترات سدیم، پنتا اریتریتیل تترا-دی-تی-ت-بوتیل هیدروکسی هیدروکسین، 1 هیدروکسی هیدروکسینول سی 42090)، Yellow 5 Lake (Ci 19140)، اکسیدهای آهن (Ci 77491) <ILN45861>

جهت سفارش این محصول روی لینک کلیک کنید .

https://lawiya.com/product/clinique-moisture-surge-eye-96-hour-hydro-filler-concentrate-15ml/

سرم دور چشم هیدروفیلر 96 ساعته کلینیک اصل آمریکا – clinique moisture surge eye 96-hour hydro-filler concentrate 15ml

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک {معرفی انواع تونرهای کلینیک}

تونر صورت چه کاری انجام می دهد و چگونه از آن استفاده می کنید؟

مراقبت از پوست دغدغه بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها است. دغدغه‌ای که قطعاً نیاز به انجام کارهایی به صورت روتین و منظم دارد. یکی از این روش‌ها، استفاده از تونر است که برای بسیاری از افراد همچنان ناشناخته مانده است. در ادامه به سوالات پرطرفدار ” تونر چیست “، “چرا باید از تونر استفاده کنیم” و  “چگونه بهترین تونر را انتخاب کنیم” می‌پردازیم.

جهت دیدن انواع تونرهای فروشگاه لاویا کلیک کنید .

https://lawiya.com/?s=%D8%AA%D9%88%D9%86%D8%B1&post_type=product&dgwt_wcas=1

معرفی انواع تونرهای کلینیک

تونر صورت چیست ؟

تونرها محصولاتی هستند که بعد از شستشو و تمیز کردن پوست، برای تنظیم pH آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مرطوب کننده‌های مایع، در واقع سطح پوست را تقویت کرده و به شادابی، طراوت، نرمی و آبرسانی آن کمک می‌کنند. اگر پوست چرب یا مختلط دارید، استفاده از یک تونر مناسب، چربی اضافی و منافذ باز‌ پوست تان را کاهش می‌دهد. از سوی دیگر استفاده از تونرها برای پوست‌ خشک، حساس و نرمال، به کاهش قرمزی و پوسته پوسته شدن آن کمک می‌کند.

چرا باید از تونر استفاده کنیم؟

استفاده از یک تونر مناسب بخش مهمی از فرایند مراقبت روزانه پوست است. اگرچه در گذشته باور بر این بود که این نوع محصولات به دلیل وجود الکل در ترکیبات خود رطوبت پوست را از بین می‌برند، اما واقعیت این است که یک تونر مناسب سرشار آنتی اکسیدان‌ها، ترکیبات احیا کننده و ترمیم کننده است که پوست را تغذیه کرده و نقش مهمی در سلامت آن دارد. تاثیر یک تونر خوب در مراقبت از پوست تونرهای خوب با فرمولاسیون مناسب، سرشار از ترکیبات مفیدی هستند که می‌توانند بر حس و حال پوست شما تاثیر بگذارند. هدف استفاده از تونرها احیا و تغذیه پوست، پس از پاک کردن آرایش و شستشوی آن است. موضوعی که می‌تواند نقش مهمی در کمک به سلامت پوست ایفا کند.

حتی اگر از ملایم‌ترین شوینده صورت موجود در بازار هم استفاده کنید، استفاده از یک تونر باعث می‌شود مواد حیاتی ( که به واسطه‌ی استفاده از شوینده‌ها از پوست پاک می‌شوند) مجدداً احیا شوند. یک تونر خوب می‌تواند به سرعت و به صورت اساسی مقدار زیادی از آنتی اکسیدان‌ها، عوامل تسکین‌دهنده‌ و ترکیبات آبرسان حیاتی و مورد نیاز پوست را تامین کند. استفاده از یک تونر مناسب نه تنها باعث تقویت ظاهر بافت سطحی پوست می شود، بلکه به شادابی، نرمی و آبرسانی آن نیز کمک می‌کند؛ در عین حال آخرین آثار باقیمانده آرایش را نیز از پوست‌تان پاک می‌کند. با انتخاب درست تونر (با فرمول مناسب برای پوست‌تان) به مرور شاهد نتایج خوبی خواهید بود. همان‌طور که بسیاری پزشکان پوست تصدیق می‌کنند امروزه استفاده از تونر، دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است.

فواید استفاده از تونر چیست ؟

تونرها برای افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند، یا کسانی‌ که به دنبال تمیزی بیشتر پوست (پس از آرایش یا استفاده از یک محصول سنگین پوستی مثل ضدآفتاب) هستند، بسیار مفید است. پس از پاکسازی صورت و شستشوی پوست (حتی با استفاده از مواد شوینده ملایم) مدت‌ها طول می‌کشد تا پوست، مواد مغذی یا حیاتی که به واسطه‌ی این مواد، پاک شده یا از بین رفته اند را احیا کند. به همین دلیل یک تونر خوب می‌تواند نقش مهمی در زمینه احیای پوست، داشته باشد. با این وجود مزایای استفاده از تونرها، تنها محدود به این موارد نیست.

دیگر مزایای استفاده از تونر پوست عبارتند از:

1) بسته شدن منافذ پوست

کافی ست مقدار کمی تونر را بر روی یک پنبه‌ی نرم یا پد آرایشی ریخته، آن را بر روی پوست بکشید تا چربی‌های اضافی پوست‌تان پاک شده و منافذ باز آن بسته شوند.

2) تنظیم سطح PH پوست

پوست ما به طور طبیعی اسیدی است (با PH بین ۵ تا ۶) اما به دلیل خاصیت قلیایی صابون، این تعادل پس از شستن پوست از بین می‌رود. هنگامی‌که این اتفاق می‌افتد پوست باید تلاش زیادی کند تا به حالت عادی بازگردد، اما استفاده از یک تونر مناسب می‌تواند به تسریع بازیابی این تعادل کمک کند.

3) ایجاد لایه‌ی محافظتی روی پوست

تونرها به بستن منافذ و سفت شدن شکاف‌های سلولی کمک می‌کنند، در عین حال باعث کاهش نفوذ ناخالصی‌ها و آلودگی‌های محیطی به پوست می‌شوند. این محصولات، حتی می‌توانند یک لایه‌ی محافظتی روی پوست ایجاد کنند تا از نفوذ کلر و مواد معدنی موجود در آب لوله کشی (به پوست) جلوگیری شود.

4) مرطوب کردن پوست

برخی تونرها رطوبت را جذب می‌کنند تا پوست را مرطوب نگه دارند.

5) شادابی پوست

تونرها همچنین می‌توانند جایگزین شستن پوست شوند. این کار باعث می‌شود پوست شما احیا شده و طراوت خود را حفظ کند.

6) جلوگیری از ایجاد موهای زیرپوستی

تونرها حاوی اسید گلیکولیک یا سایر آلفا هیدروکسی اسیدها هستند که در جلوگیری از رویش موهای زیرپوستی و نظافت آن ها موثرند.

نکات مهم در انتخاب یک تونر چیست ؟

فاکتورهای موثر در انتخاب تونر مناسب شامل موارد زیر است:

نوع پوست

اگر پوست خشکی دارید، ترجیحاً از تونری با ترکیبات آبرسان استفاده کنید و چنانچه پوست تان چرب است، دنبال محصولاتی با فرمول سبک‌تر باشید.

ترکیبات مفید

ترکیبات موثر و مفید عبارتند از:

آنتی اکسیدان‌ها ، ترکیبات ضد التهاب ، ترکیبات احیاکننده‌ی پوست ،اسیدهای هیالورونیک ، سرامیدها ،گلیسیرین ،پانتنول سی وایپ (sea whip: نوعی ضد التهاب بسیار قوی) ، ویلو هرب (willow herb) .

بهترین زمان برای استفاده از تونرها چه وقت است؟

بهترین زمان برای استفاده از تونرها بر اساس شکل زیر بعد از تمیز کردن و پاک کردن آرایش از پوست است. تونرها یک لایه‌ی پایه برای باقی محصولات مراقبت از پوست ایجاد می‌کنند.

باید و نبایدهای استفاده از تونر

اگرچه تمام شرکت‌های آرایشی باید تونر‌هایی با پیشرفته‌ترین فرمول‌ها را به مشتریان خود عرضه کنند، اما متاسفانه در واقعیت هنوز شاهد این اتفاق نبوده‌ایم. در کمال تاسف بسیاری از برندها، تونرهایی سرشار از ترکیبات مشکل‌ساز یا ناکارآمد را به بازار عرضه می کنند.

تونرهای کلینیک در 5 نوع مختلف برای انواع پوست موجود می باشند.

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک

برای پوست خشک و حساس: تونر Clinique شماره 1.0
اگر پوست بسیار خشک تا خشک دارید : تونر شماره 1 کلینیک برای شماست.
پوست های خشک تا مختلط: تونر شماره 2 کلینیک
شما دارای پوست های مختلط تا چرب: تونر شماره 3
پوست های خیلی چرب: تونر شماره 4 کلینیک

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک {معرفی تونر شماره 1 کلینیک}

لوسیون تونر شماره 1 کلینیک یک محصول لایه بردار حرفه ای و ملایم برای پوست های خشک و خیلی خشک است. این محصول در مرحله دوم مراقبت از پوست برای پاکسازی عمیق تر، لایه برداری و شفافیت پوست استفاده می شود. همچنین لایه های پوست را برای جذب رطوبت و مواد موثره در محصولات درمانی و مراقبتی مانند مرطوب کننده ها آماده می کند.

فرمول ملایم و با طراوت، تفاوت ایجاد کننده پوست سالم است. آلودگی ها، کثیفی ها، پوسته های کدر شده را از بین می برد تا پوستی صاف تر و شفاف تر نشان دهد.
فرمولی که آثار آلودگی، ناخالصی‌های مسئول تیرگی پوست را از بین می‌برد و سبوم اضافی را کاهش می‌دهد تا پوست شاداب‌تر شود. فرمول مناسب برای پوست های خیلی خشک تا خشک: پوست شما در تمام صورت ناراحت و سفت است.

لوسیون شفاف کننده Basic 3 Temps سلول های مرده را از سطح پوست پاک می کند و به تحریک تجدید سلول کمک می کند. فرمول آن توسط متخصصان پوست ایجاد شده است که پوست شاداب تری را نشان می دهد. انرژی اپیدرم را از بین می برد در حالی که آن را برای آخرین مرحله Basic 3 Temps آماده می کند. پوست تمیز می شود، رنگ چهره درخشان می شود و پوست پذیرای مراقبت هایی است که پس از آن به آن اعمال می شود. گامی ضروری برای داشتن پوستی درخشان و سالم تر. یک نفس واقعی از هوای تازه!

معرفی تونر شماره 1 کلینیک

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک:ویژگی های تونر شماره 1 کلینیک

لایه برداری ملایم تنظیم PH پوست رفع کدورت و شفاف کننده پوست سلول های مرده پوست را از بین می برد آلودگی و باقی مانده آرایش را از بین می برد نرم و نرم کننده صاف کردن سطح پوست آماده سازی پوست برای روتین پوست پاکسازی پوست و منافذ کنترل چربی پوست بدون عطر مصنوعی مناسب برای پوست های خشک تا خیلی خشک کمک به نرمی و لطافت پوست خشک یا خیلی خشک ایجاد شفافیت، طراوت و پاکیزگی در پوست کمک به مرطوب سازی موثر پوست تولید شد توسط متخصصین پوست کاملا ملایم و بدون تحریک بدون ایجاد حساسیت یا آلرژی تست شده و تایید شده توسط متخصصین پوست

طرز مصرف تونر کلینیک

دو بار در روز صبح و شب استفاده کنید.
با پنبه بمالید و به آرامی روی صورت و گردن بکشید.
فقط برای استعمال خارجی. از ناحیه چشم و لب ها دوری کنید.
مرحله 3 را دنبال کنید: لوسیون مرطوب کننده +، ژل یا ژله کاملاً متفاوت.

تونر شماره 1 کلینیک پوست خشک اصل آمریکا 200 میل – clinique clarifying lotion 1 200ml

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک {معرفی تونر شماره 2 کلینیک}

تونر شماره 2 کلینیک برای پوست خشک و مختلط و همچنین آلودگی ها را پاک میکند و پوسته های کدر را از بین ببرید تا پوستی صاف و درخشان هر روز داشته باشید. این تونر به عنوان دومین مرحله در سیستم مراقبت 3 مرحله ای کلینیک، منافذ مشکل ساز را در یک چشم به هم زدن سفت می کند.

پوست را برای جذب بهتر رطوبت و ایجاد انعطاف پذیری در برابر ناخالصی ها آماده و می کند. برای داشتن پوستی شاد و هماهنگ روزانه توسط متخصص پوست، برای راحت و بدون خشکی فرموله شده است. مناسب برای انواع پوست های خشک و مختلط.

این تونر فرمول ملایم و با طراوتی دارد، تفاوت زیادی به ایجاد پوست سالم نسبت به بقیه محصولات دارد. آلودگی ها، کثیفی ها، پوسته های کدر شد را از بین می برد تا پوستی صاف تر و شفاف تر نشان دهد.
پوست را برای مرطوب کنند آماده می کند و همچنین پوست لایه برداری شد بیشتر پذیرای محصولات آبرسانی و درمانی است.
برای پوست‌های خشک‌تر، لایه‌برداری دو بار در روز به حذف پوسته‌های سطحی که می‌توانند مانعی برای جذب رطوبت باشند، کمک می‌کند. حتی به ناپدید شدن خطوط ریز خشک کمک می کند.

معرفی تونر شماره 2 کلینیک

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک :ویژگی های تونر شماره 2 کلینیک

لایه برداری ملایمی را برای پوست ارائه میدهد تنظیم PH پوست شماست رفع کدورت و شفاف کننده پوست سلول های مرده و ناخالصی ها را از بین می برد نرم و تثبیت کننده صاف کردن سطح پوست آماده سازی پوست برای روتین پوست پاکسازی پوست و منافذ کنترل چربی پوست بدون عطر مصنوعی مناسب برای پوست های خشک تا مختلط کمک به نرمی و لطافت پوست خشک ایجاد شفافیت، طراوت و پاکیزگی در پوست کمک به مرطوب سازی موثر پوست تولید شده توسط متخصصین پوست کاملا ملایم و بدون تحریک بدون ایجاد حساسیت یا آلرژی تست شده و تایید شده توسط متخصصین پوست

تونر شماره 2 کلینیک پوست خشک و مختلط اصل آمریکا 200 میل – Clinique Clarifying Lotion 2 200ml

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک {معرفی تونر شماره 3 کلینیک}

لوسیون پاک کننده صورت Clinique 3 پوسته های کدر صورت را از بین می برد و چربی اضافی پوست را از بین می برد. چربی هایی که ممکن است منجر به محو شدن سریع مواد آرایشی از پوست شوند. لوسیون پاک کننده کلینیک پوست را برای آرایش آماده می کند و همچنین آمادگی آن را برای آبرسانی بیشتر افزایش می دهد.

این لوسیون به گونه ای طراحی شده است که بدون ایجاد کمترین حساسیت به حداکثر نتیجه می رسد. لوسیون پاک کننده کلینیک بدون عطر، بدون پارابن و فتالات است. با کمک این محصول پوست تمیزتر و شفاف تر شده و زیباتر به نظر می رسد. این لوسیون پاک کننده کلینیک که توسط متخصصین پوست طراحی شده مخصوص پوست های مختلط بوده و نه تنها برای صورت بلکه برای تمام قسمت های بدن به جز دور چشم و لب ها و قسمت هایی با پوست نازک قابل استفاده است.

معرفی تونر شماره 3 کلینیک

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک :ویژگی های تونر شماره 3 کلینیک

افزایش آمادگی پوست برای آبرسانی بیشتر به پوست پوست سالم تر و روشن تر ضد جوش و درمان جوش و آکنه کنترل تولید چربی و PH آن مناسب برای پوست های مختلط و چرب حداکثر نتایج بدون ایجاد حساسیت به دست می آید طراحی شده توسط متخصصین پوست قابل استفاده برای صورت و گردن سلول های مرده پوست را از بین می برد منافذ را تمیز می کند و چربی آنها را کاهش می دهد تیرگی پوست صورت را برطرف می کند از بین بردن چربی اضافی پوست آماده سازی پوست برای آرایش مناسب برای خانم ها و آقایان ایجاد پوستی تمیز و شفاف لایه برداری ملایم پوست بدون عطر، پارابن و فتالات است .

تونر شماره 3 کلینیک پوست مختلط و چرب اصل آمریکا 200 میل – Clinique Clarifying Lotion 3 200ml

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک {معرفی تونر شماره 4 کلینیک}

لوسیون شفاف کننده کلینیک 4 200 میلی لیتری، لوسیون لایه بردار ساخته شده توسط متخصصین پوست برای پوست های بسیار چرب
راه را برای پوست صاف تر و روشن تر باز می کند. آلودگی، کثیفی و پوسته‌های کدر را از بین می‌برد تا پوستی صاف‌تر و شفاف‌تر نشان دهد، حتی به ناپدید شدن خطوط ریز خشک کمک می کند، پوست را برای مرطوب کننده آماده می کند زیرا پوست لایه برداری شده بیشتر پذیرای محصولات آبرسانی و درمانی است

 

فرمول ملایم و با طراوت، تفاوت ایجاد کننده پوست سالم است. آلودگی ها، کثیفی ها، پوسته های کدر شد را از بین می برد تا پوستی صاف تر و شفاف تر نشان دهد.
پوست را برای مرطوب کننده آماده می کند – پوست لایه برداری شده بیشتر پذیرای محصولات آبرسانی و درمانی است.
برای پوست های چرب تر، لایه برداری دو بار در روز به کاهش چربی اضافی و شفاف نگه داشتن منافذ کمک می کند.
برای پوست‌های خشک‌تر، لایه‌برداری دو بار در روز به حذف پوسته‌های سطحی که می‌توانند مانعی برای جذب رطوبت باشند، کمک می‌کند. حتی به ناپدید شدن خطوط ریز خشک کمک می کند.

معرفی تونر شماره 4 کلینیک

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک :ویژگی های تونر شماره 4 کلینیک

حذف ذرات کثیفی و آلودگی از روی پوست ایجاد یک اثر لایه برداری ملایم پوششی درخشان بر روی پوست آماده سازی پوست برای بقیه مراحل روتین مراقبت از پوست فرمول بدون چربی، تست آلرژی. فرموله شده بدون: رایحه، پارابن، فتالات. تنظیم کننده PH پوست رفع کدورت و شفاف کننده پوست ازبین بردن سلول های مرده پوست آلودگی و باقی مانده آرایش را از بین می برد صاف کردن سطح پوست کنترل ترشح چربی پوست بدون عطر مصنوعی مناسب برای پوست های چرب و خیلی چرب تست شده و تایید شده توسط متخصصین پوست است .

تونر شماره 4 کلینیک پوست چرب اصل آمریکا 200 میل – Clinique Clarifying Lotion 4 200ml

خرید و معرفی محصولات برند کلینیک : چرا باید محصولات آرایشی و بهداشتی برند کلینیک را در سایت لاویا خرایداری کنیم؟

کلینیک به زیبایی پوست شما اختصاص دارد. از همه‌کاره‌های مؤثر گرفته تا متخصصان بسیار مؤثر، طیف وسیعی از محصولات مراقبتی ارزشمند را خواهید یافت که دقیقاً آنچه را که پوست شما برای حفظ سلامتی و درخشندگی جوان و شاداب نیاز دارد، می‌دهد. تمامی محصولات 100% بدون عطر، تست آلرژی، از نظر پوست توسعه یافته و از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند. شما نمی توانید پوست خود را بهتر درمان کنید بدون داشتن یکی از محصولات این برند. فروشگاه سایت لاویا با ضمانت اصل بودن و اورجینال بودن محصولات برند کلینیک تحویل مشتریان خود میدهد و بهترین های این برند را در خود جایی داد است.

https://lawiya.com/brand/clinique/

2 دیدگاه برای “خرید و معرفی محصولات برند کلینیک

  1. فریبا کرمی گفته:

    خیلی ممنون از معرفی خوبتون من درماتیکالی کلینیک و همچنین تونر شماره 3 کلینیک رو استفاده میکنم و مثل معجزه روی صورتم تاثیر داشتند.

    • مهران رحیمی مدیر سایت گفته:

      سلام وقتتون بخیر خوشحالم که از مقاله ما راضی بودین بله محصولات کلینیک از بهترین محصولات مراقب پوستی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد