توضیحات 11 آرایش برنزی که می توانید در تمام طول سال استفاده کنید

11 آرایش برنزی : برنزر بارها و بارها ثابت کرده است که یکی از همه کاره ترین محصولات آرایشی است – همه می توانند از آن استفاده کنند. از برنزه‌کننده‌های شفاف برای رنگ‌های پوست روشن گرفته تا گزینه‌هایی با رنگ‌های برنزی طلایی و زیتونی، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از برنزه‌کننده برای تقویت آرایش روزمره‌تان استفاده کنید و تا حدی کمی آن را افزایش دهید.

چه از آن برای تراشیدن استخوان گونه خود استفاده کنید، چه آن را به عنوان سایه چشم یا رژگونه بپوشید. یا آن را به عنوان پودری سراسری استفاده کنید، برنزه کننده اینجا باقی می ماند و ما کاملا آن را تایید می کنیم. در ادامه، ما تعدادی از زیباترین آرایش های برنزی را گردآوری کرده ایم تا شما از آنها به عنوان الهام استفاده کنید.

توضیحات 11 آرایش برنزی که می توانید در تمام طول سال استفاده کنید

1. همه جا برنز

این آرایش با عناصر برنز روی چشم‌ها، گونه‌ها و لب‌ها نشان می‌دهد که برنز چقدر همه کاره است و چگونه می‌توانید از آن برای هر چیزی و هر چیزی که دلتان می‌خواهد استفاده کنید. پوست با برنز و هایلایتر به زیبایی کانتور شده است در حالی که چشم های دودی-برنزی واقعاً بیانیه ای را در فرش قرمز نشان می دهند.

1. همه جا برنز

2. منصفانه و سرخ شده

یک درخشش زیبا و سالم هرگز ایده بدی نیست، و همانطور که می بینید، برنزر را می توان حتی بر روی روشن ترین رنگ های پوست برای ایجاد ظاهری جذاب برای آرایش استفاده کرد. با استفاده از یک برنزه روشن به جای رژگونه و در چین و چروک چشم ها با یک برس کرکی، این ظاهر را تکرار کنید. در یک لحظه چهره شما را به سطح بعدی می برد. سایه شامپاین در گوشه‌های داخلی چشم، برجسته‌سازی ظریفی می‌دهد و به روشن‌تر شدن همه چیز کمک می‌کند.

2. منصفانه و سرخ شده

3. همه را کانتور کنید

برنز و کانتور در یک؟ بله لطفا. برنزه‌کننده را می‌توان به روش‌های بی‌شماری استفاده کرد و اشکالی ندارد که رژگونه را به‌کلی حذف کنید و در عوض از برنزر برای برجسته‌کردن استخوان‌های گونه‌ها و افزایش لیفت استفاده کنید.

برنزهای مات برای کانتورینگ ایده‌آل هستند زیرا می‌توانند ویژگی‌ها را بدون درخشش بیش از حد حجاری کنند، و این کانتور روی استخوان‌های گونه نمونه‌ای عالی از امکان‌پذیری آن است. همچنین می توانید از همان پودر در چین پلک ها استفاده کنید تا سایه چشم را سریع و آسان بپوشانید.

3. همه را کانتور کنید

11 آرایش برنزی که می توانید در تمام طول سال استفاده کنید

4. نگاه مات

برنزر همیشه لازم نیست درخشان یا درخشان باشد. همانطور که در اینجا مشاهده می کنید، فرمول های مات می توانند نتایج زیبایی به همراه داشته باشند. رنگ‌های برنزی مات روی چشم‌ها و گونه‌ها تعریفی دوست‌داشتنی می‌دهند و به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

چیزی که در مورد برنز باید به خاطر بسپارید این است که همیشه نیازی به رنگ طلایی عمیق نیست. برنزها می توانند در رنگ های مختلف پوست متفاوت به نظر برسند. رنگ های ظریف و زیرین گل رز در این برنزر وجود دارد که کاملاً پوست را تکمیل می کند.

4. نگاه مات

5. برنزر سراسری

برنزر خود را با یک لب پررنگ ست کنید تا آرایشی بسیار ساده و در عین حال از هر نظر در کنار هم داشته باشید. وقتی صحبت از آرایش برنزی به میان می‌آید، گاهی اوقات هر چه ساده‌تر باشند، بهتر است و مطمئناً در اینجا همینطور است. ما کاملاً همه چیز را در مورد این ظاهر دوست داریم. از لب ها گرفته تا استخوان گونه و ابرو – چه کار خوبی انجام شده است.

پس از استفاده از فونداسیون، با ترکیب پودر برنز کننده به شکل سه در امتداد پیشانی، استخوان گونه و خط فک، عمق و بعد روی صورت ایجاد کنید.

5. برنزر سراسری

6. ملکه برنز

رنگ‌های برنزی و خاکی به این آرایش هر چیزی که برای موفقیت نیاز دارد می‌دهد، و ما دو انگشت شست به آن نشان می‌دهیم. این آرایش به طور یکپارچه روی پوست و چشم ها ترکیب می شود و رژ لب قهوه ای گلگون تمام شاهکار را زنده می کند. ابروهای خود را با برس بکشید و آنها را پر کنید تا این ظاهر پررنگ ابرو را تکرار کنید، و مقداری آستر مایع روی پلک های بالایی برای وضوح اضافه کنید.

6. ملکه برنز

11 آرایش برنزی که می توانید در تمام طول سال استفاده کنید

7. چشم ها آن را دارند

ترکیبی از سایه‌های برنزی و شامپاینی به زیبایی روی پلک‌ها ترکیب شد. و ظاهری نرم و در عین حال دودی به آرایش چشم می‌دهد. با استفاده جسورانه از خط چشم و مقدار زیادی ریمل، این سایه برنزی برای مراسم خاصی که ممکن است در پیش داشته باشید یا فقط برای سرگرمی در هر روز هفته مناسب است. کانتور با رنگ برنزی ملایم به خوبی انجام شد است و لب ها درخشش برهنه ای فوق العاده دارند.

7. چشم ها آن را دارند

8. درخشش برای آن

درخشش برنزی همراه با خط چشم بالدار و لب‌های نرم، ظاهری را ایجاد می‌کند که می‌توانیم آن را تکرار کنیم. رنگ‌های برنزی ملایم چشم‌ها و گونه‌ها را تکمیل می‌کنند در حالی که لاینر مایع درام و عمق می‌افزاید.

8. درخشش برای آن

9. الهه برنز

اگر برای بیانسه به اندازه کافی خوب باشد، قطعا برای ما نیز به اندازه کافی خوب است. نحوه پوشید این آرایش برنزی همه چیز و بیشتر است. سایه‌های برنزی پلک‌ها را زیبا می‌کنند (با سایه‌های برنزی تیره‌تر در چین) در حالی که برنز و هایلایت به برجسته شدن استخوان‌های گونه او کمک می‌کنند. رنگ رژ لب انتخاب ایده آلی است زیرا همه رنگ های انتخاب شد با هم هماهنگ هستند.

9. الهه برنز

10. شبنم برنز

پوست شبنم‌آمیز و برنزی در این ظاهر با یک آستر بالدار برجسته و لب‌های نرم و برهنه جفت شده است – ظاهری که هرگز نمی‌دانستیم به آن نیاز داریم. درخشش پررنگ، استخوان گونه را برجسته می‌کند، در حالی که رنگ‌های برنزی چهره را بسیار اندک می‌سازد. گویی شی میچل تمام روز را در نور تابشی خورشید سپری کرده است.

برای اینکه درخشندگی یا شبنم بیشتری به آرایش صورت خود بیافزایید، براق کننده صورت را روی نقاط بلند صورت خود مانند بالای استخوان گونه، زیر استخوان ابرو و حتی در امتداد لب ها بمالید. هنگامی که نور به این نواحی از صورت برخورد می کند، درخشش را برجسته می کند و آن روکش شبنم دوست داشتنی را می دهد.

10. شبنم برنز

11 آرایش برنزی که می توانید در تمام طول سال استفاده کنید

11. برنز رژگونه

ما یک ترکیب خوب رژگونه و سایه چشم برنزی را دوست داریم. این آرایش بسیار شاداب و سرزنده است و پوست درخشانی دارد. سایه های برنزی که روی پلک ها و چین ها ترکیب شد اند. ابعاد زیبایی می بخشند. در حالی که برنزه و رژگونه روی گونه ها به بهترین شکل به پوست می آید. ما باید آن سایه رژ لب رز را نیز بدانیم – وسواس.

11. برنز رژگونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد