ترفند آرایشی کارآمد : وقتی نوبت به دنیای آرایشی میرسه امنیت و آسایش این است که بدانید. واقعا چه ترفندی کار میکنه و چه چیزی فقط تبلیغات رسانه ها و بازاریابیه ما در سایت لاویا ۱۰ نکته مفید رو برای شما جمع آوری کردیم. که میتونید این ترفند ها رو در آرایش روزمره خود استفاده کنید.

ترفند آرایشی کارآمد

1.اولین ترفند آرایشی کارآمد اینه که تازه شروع کنید.

آرایش موفق باید بلافاصله پس از شستشو لایه‌برداری و مرطوب کردن صورت استفاده بشه. ترکیب آب گرم و ماساژ صورت و انتخاب کرم روغن یا سرم برای از بین بردن پوسته ها و آبرسانی به پوست خشک باعث بهبود وضعیت پوست آن میشود.

این بدان معناست که هیچ فاصله‌ای بین پاکسازی و مرطوب کردن و آرایش وجود ندارد واضح تر به شما بگم. چون میتونیم صورت خودتان رو بشورید ،غذا بخورید، پیام های خودتون رو بررسی بکنید، آنلاین خرید کنید یا با تلفن صحبت کنید. سپس از جایی که کار متوقف کردید ادامه بدید.

اولین ترفند آرایشی کارآمد اینه که تازه شروع کنید.

۲. قبل از آرایش صورت آرایش چشم انجام دهید.

این ترفند آرایشی کارآمد رو با خیال راحت و بدون آشفتگی انجام بدید. هیچگونه نگرانی در مورد ریزش سایه پودری روی گونه ها یا لکه های زیر چشم وجود ندارد .که کرم یا کانسیلر را کثیف کرده و نیاز به بازسازی داشته باشد. آماده کردن پلک ها با پرایمر یا سایه کرم ابتداء آرایش چشم را تازه نگه می دارد و یک آرایش صاف یکدست را تضمین می کند.

قبل از آرایش صورت آرایش چشم انجام دهید.

3. خط چشم قهوه ای یا مشکی به چشمها قدرت می بخشد.

رنگدانه متراکم (نه ضخامت خط) چیزی است که حالا یک حاشیه قوی برای خط چشم شما ایجاد می کند. با تقویت خط چشم زیر مژه های فوقانی فرم چشم را تقویت کنید. استخوان ابرو را به آرامی فشار دهید تا قسمت زیرین لبه و خط نمایان شود.

هنگام لمس زیر چشم ها از یک لمس سبک استفاده کنید .یا برای درام بیشتر( به ویژه در چشم های عمیق یا کاپوت) به جای خط اشک زیر چشم را خط بکشید.

قبل از آرایش صورت آرایش چشم انجام دهید.

4. یک فر مژه با کیفیت بگیرید و روی آن ریمیل سیاه رنگ بزنید.

یک فر مژه با کیفیت مژه های نازک و خشک را به هم فشار نمی‌دهد، سفت نمی کند و نمی شکند. و می تواند سال ها دوام بیاورد. و همه اینها در شکل لولا و بالشتک است.

نحوه انجام این ترفند آرایشی کارآمد : حلقه را باز کرده و نزدیک پایه مژه ها قرار دهید. به آرامی ببندید و ۳۰ ثانیه نگه دارید از ریمیل ساده و کم هزینه داروخانه به رنگ مشکی مانند حرفه ای ها استفاده کنید. نیازی به هزینه بیشتر نیست زیرا هر سه ماه یکبار آن را پر و تمدید می کنید.

به آرامی میله ریمل را از ریشه های پیچ خورده به سمت نوک ها با حرکت تکان دادن زیگزاگ بچرخانید. تا بیشترین غلظت محصول در پایه باشد جایی که مژه ها را ضخیم میکند.

قبل از آرایش صورت آرایش چشم انجام دهید.

5. از سایه های خنثی برای برجسته سازی چشم ها استفاده کنید.

رنگهای طبیعی رنگهای گرم برای چشمهای تیره رنگ های سرد برای چشم های روشن هرگز شکست نمی خورند.راز این ترفند آرایشی کارآمد این است که نیازی به انجام کل آرایش کانتور نیست اما بدانید که یک سایه کم رنگ و درخشان روی پلک ها می تواند درخشش را به چشمهای خسته شما بازگرداند.

و همچنین سایه متوسط باعث میشود چین و چروک بالایی چشم از بین برود و هرگونه برجستگی گوشتی نمایان نشود. و چشم ها را بزرگتر نشان دهد و تیره ترین رنگ قهوه ای و ذغالی به عنوان یک لایه رویی دودی برای خط چشم ژلی شما عمل می‌کند. تا ظاهر را نرم کرده یا گرفتگی ها را پنهان کند.

از سایه های خنثی برای برجسته سازی چشم ها استفاده کنید.

6. ابرو های خودتون رو خودتون درست کنید.

سعی کنید اون ها رو پر کشیده و مرتب کنید.( حتی اگه چتری یا عینک استفاده می کنید) زیرا ابروها کلید بیانه چهره شما هستند.

ابروهایتان را طبیعی نگه دارید و از مداد ابرو به مدت کوتاه و روی موهای پرپشت جهت رشد مو استفاده کنید.

سپس در صورت لزوم مناطق پراکنده را با پودر پر کنید که برپایه مداد میچسبد برای مخلوط کردن از یک برس مارپیچ یا یک چوب ریمیل قدیمی تمیز استفاده کنید.

ابرو های خودتون رو خودتون درست کنید.

۷. به دنبال درخشندگی و روشنایی باشید نه پوشش.

آرایش درخشندگی را به صورت شما باز می گرداند. و ظاهری سالم را به ارمغان می آورد و برای مقابله با پوست سرخ خمیری خاکستری و خنثی کردن قرمزی آن یک سایه ی گرم تر یا طلایی تر استفاده کنید. در مرحله بعد فونداسیون با کلمه درخشان در نام محصول استفاده کنید.

تا از فناوری انعکاس نور اطمینان حاصل کنید که صورت شما را درخشان می کند مانند بلعیدن یک لامپ. در مرحله آخر یک فونداسیون شبنمی و شفاف اما با رنگدانه های زیاد انتخاب کنید و از چیزهایی که آرایش ندارند استفاده کنید. پوست زیبا بزرگترین دارایی زیبایی شماست. و همه آن محصولات مات، پودر با وضوح بالا و پوشش کامل یا محصولات طولانی مدت روی صورت را برای همیشه فراموش کنید.

به دنبال درخشندگی و روشنایی باشید نه پوشش.

۸.در این ترفند آرایشی کارآمد از براش های آرایشی استفاده کنید.

پوست آدم بالغ خطوط های بیان چروک های ریز زیر چشم و کمی تغییر رنگ قهوه ای قرمز یا بافت آبی دارد و همه اینها خوب است.  و حتی افراد مشهور نیز آنها را دارند فکر می کنید فتوشاپ برای چیست؟ پوشش سنگین هیچکس را گول نمی زند.

در زندگی واقعی فقط ظاهری تقلبی و جعلی به نظر می‌رسد برس های مصنوعی ابریشمی باعث میشوند آرایش ظاهری طبیعی داشته باشد. برس پایه از نشستن آرایش در شکاف ها و گوشه ها جلوگیری می کند. و با این ترفند آرایشی کارآمد میتوانید طبیعی زیبا به نظر برسید.
از مرکز صورت خود شروع کرده و پای را به سمت بیرون مخلوط کرده و به سمت فک خط را کوتاه کنید. تا یک آرایش یکپارچه ایجاد شود.

از حرکات رفت و برگشت دایره‌ای استفاده کنید. و از سوراخهای بینی زیر بینی اطراف لب و چینهای بینی و دهان جایی که آرایش اضافی تمایل به ته نشینی دارد استفاده کنید.

از یک برس کانسیلر کوچکتر برای مخلوط کردن استتار زیر چشم در گوشی داخلی کنار بینی و هر لکه قهوه ای خاص مویرگ‌های شکسته یا ترک هایی که باعث ایجاد مشکل می شود استفاده کنید.

در این ترفند آرایشی کارآمد از براش های آرایشی استفاده کنید.

9. کرم رژگونه روشن را روی استخوان گونه مخلوط کنید.

این کار به صورت شما، زندگی و انرژی می بخشد. مستقیماً با پوست شما ترکیب می‌شود و ظاهری طبیعی به خود می‌گیرد. و توجه را به چشم ها جلب می کند از حواس پرتی هایی که ممکن است. ظاهر شگفت‌انگیز را مختل کند دور می کند.

بسته به رنگ پوست رنگ صورتی رز زردآلو یا قرمز را انتخاب کنید. آنچه در ابتدا شگفت آور به نظر می رسد با ضربه زدن و مخلوط کردن به طور یکنواخت در پوست ذوب میشود. و رژگونه پودری را به کلی کنار بگذارید.

کرم رژگونه روشن را روی استخوان گونه مخلوط کنید.

10.و آخرین ترفند آرایشی کارآمد خط لب و رژ لب به خود را تغییر دهید.

در این ترفند آرایشی کارآمد خط لب را با تون طبیعی لب خود مطابقت دهید. حاشیه ها را ترسیم کنید اما خط کمرنگ نامتقارن یا لب نازک فوقانی را با کمی گرد کردن کمان به جای کشیدن دو نقطه جدید اصلاح کنید.
سپس طول دهان را با خط لب به عنوان پایه پر کنید. تا از حرکت حلقه دور دهان و رژلب به خطوط جلوگیری شود. رژلب کرمی انتخاب کنید. براق نباشد اگر نود را ترجیح می دهید. سایه های کمرنگ را برای تناسب با رنگ و خط لب خود کنار بگذارید.

و آخرین ترفند آرایشی کارآمد خط لب و رژ لب به خود را تغییر دهید.

جرات به خرج بدهید و سایه جدید مانند صورتی حلوین رز یا قرمز را امتحان کنید. تا دندان های سفید شده و لبخند خیره کننده شما را نشان دهد.

شما در فروشگاه لاویا به برترین مارک های روز دنیا در زمینه آرایشی و بهداشتی دسترسی دارید و می توانید هر لحظه بهترین مارک های روز دنیا را استفاده نمایید تمام محصولات فروشگاه لاویا با ظمانت اصل بودن ارائه میشن و تا7 روز ضمانت بدون هیچ قید و شرطی را دارا میباشند.

8 دیدگاه برای “۱۰ ترفند آرایشی که همیشه کارآمد است

  1. ناهید امانی گفته:

    سلام وقت بخیر
    ممنون از مطلب کاربردیتون
    ببخشید من پوست خیلی حساسی دارم و بعد از هر بار استفاده از کرم پودر احساس می کنم که جوش میزنم باید چیکار کنم ؟

    • lawiyas گفته:

      خواهش میکنم ممنون از لطف شما
      خب به احتمال زیاد کرم پودر هایی که استفاده می کنید دارای چربی هستن به همین علت هم پوستتون جوش می زنه و پیشنهاد اینه که از کرم پودر هایی استفاده کنید که فاقد چربی هستن .
      پیشنهاد من به شما این دو محصول هستش .
      1- کرم پودر استی لادر
      2- کرم پودر ایزادورا
      در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می تونید با شماره های پشتیبانی ما که در پایین صفحه مشاهده می فرمایید تماس بگیرید .

    • مدیر فروشگاه گفته:

      خب برای آرایش چشم بای د تکنینک های متعددی به کار بگیرید که اون هم بسته به فرم صورت وچشم هاتون هست در صورت تمایل با کارشناس آرایشی فروشگاه می تونید مشاوره کاملا رایگان داشته باشید.

    • پشتیبانی فروشگاه گفته:

      واقعیتش سادگی هر عملی بستگی به مهارت شخص و ابزار هاش داره ابزارهاش رو می تونید از ما تهیه کنید مهارتم با تمرین و ممارست به دست میاد سادس فقط صبر و زمان نیاز داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد